Amants

Un relat de: inquiet

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Podia sentir el seu pes sobre el meu cos. Turgent i càlid. Culpable i apassionat. Qui sap si ella. Qui sap si jo. Fragant. Flagrant. Obert. No estava bé, no era correcte, no es podia fer. Déu, la seua pell…

Milers de contradiccions em venien al cap. Ella ni gosava mirar-me a la cara i em premia les mans. Dits encreuats amb força. La seua gola estirada. La seua cara mirant el sostre, la boca lleugerament oberta i el llavi de baix mossegat. Ràbia desfermada una vegada més entre plors callats.

No hauria de mirar-la, què diria la gent si ho sabera. Quan ens creuàvem pel carrer, mirades que copsaven els set pecats capitals i altres de la rodalia. Furtives. Lascives. Prohibides. A banda de les diàries. Em clava les ungles al pit i em mossegue la llengua per no gemegar de plaer inesperat. Note el batec de la seua vulva, amarant-me tot.

Els seus genolls a terra. S'ha fet una carrera a les mitges que observe amb culpa i desig. Els seus cabells negres i ondulats sobre el seu coll. Desfermats. La roba a mig traure. Llepant-li amb la punta de la llengua la medalleta de la Mare de Déu que va rebotant d'un pit a un altre. Moviment rítmic per expiar-se sense esperança de salvació.

Jo no sóc un home lliure. Ella tampoc. Els seus llavis em besen els cabells, el front, la cara, mentre les seues mans m'abracen com si fóra la darrera vegada. Jo, perdut i entregat amb els seus mugrons, junts per les meues mans que amassen les seues mamelles. M'abandone. S'abandona.

No està bé. Gemeguem en silenci sobre el terra fred i envoltats d'olor a espelmes i fusta noble. M'arrapa. Tota ella s'ha tensada per moments. Note com deixa de respirar, el seu cos infidel, les seues contraccions m'expremen mentre em clava la mirada extasiada. Silenci i pau avergonyida.

No em mira. Es vesteix ràpidament i en veure les mitges foradades se les trau i les llança ruboritzada a un racó. Desapareix corrent de l'estança. Com sempre, em quede sumit en la perplexitat, en les meues contradiccions. Agafe les mitges per a deixar-ho tot recollit. No ho faces això, pense. No ho.. me les porte al nas i les ensume. Tremole. Van a la butxaca i no al poal de les escombraries. Jo sóc la brossa. La tentació de la carn, que feble sóc!

Em quede assegut a les fosques. He perdut la noció del temps. Ave Maria Puríssima. Sens pecat fou concebuda. Això no pot continuar, li pregue. Hem d'aturar-ho com siga. Tremole com una fulla de parra. El confessionari s'ompli de la seua pell. Faig olor a tu, Pare, em diu des de sota un vel. Encara puc sentir-te a dins meu..

Déu…

Comentaris

  • El sexe i Déu[Ofensiu]
    Bonhomia | 15-05-2009 | Valoració: 10

    Gran obra eròtica de desig i culpabilitat. El sexe i Déu van prenent les seves formes en una lluita d'abandonament al plaer, un diagnòstic força exacte de qui es sent pecador.


    Sergi

  • El vaig llegir [Ofensiu]
    Xantalam | 05-05-2009

    quan va sortir publicat i ja em va agradar molt. Després quan el vaig voler comentar no el sabia trobar. Ha estat una alegria veure'l en els destacats.
    És un relat boníssim, on queden paleses les grans contradiccions i el sentiment de culpabilitat dels dos protagonistes: entre la passió desfermada i el sistema de moralitat de la societat de la que formem part.

    Una abraçada.

  • arribar al final[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 03-05-2009

    i saber que allò era el que era, jeje, molt bo Héctor, un relat ple d'angoixa, cap dels dos era lliure!!!
    Molt ben narrat, tens un nivell molt bó tu també, per cert, ara hi ha un repte al fòrum que va d'això de relats eròtics, entra al fòrum i busca REPTE CLASSIC 384 o CCCLXXXIV, volen publicar els relats al buboc, bé tu mira.
    Per cert, això de contestar els comentaris... o pots fer en el fòrum o en lloc de l'altre relataire, no tot tornen a entrar al teu relat per mirar si els has contestat, però si els arriba un comentari teu, els fa més il·lusió... bé, és una idea, tu mateix, i mira en el fòrum, vinga!

    Felicitats xicon!!!

    Ferran

  • gypsy | 02-05-2009

    Brillant, ben escrit, transmets la quotidianitat de l'escena i els pensaments que desfilen pel seu cervell.
    Un regal descobrir-te.
    Escriu més coses, sis plau!

  • Gràcies una vegada més![Ofensiu]
    inquiet | 30-04-2009

    Hola,

    moltíssimes gràcies, Jordi i Mistika pels vostres comentaris, la veritat és que no m'esperava que cridara tant l'atenció l'escrit, o siga que estic molt content :)

    em passaré a llegir els vostres escrits aquest cap de setmana, moltes salutacions des d'Alacant,

    Hèctor

  • Hola![Ofensiu]
    mistika | 29-04-2009 | Valoració: 9

    Benvingut Inquiet!!
    Aquest relat et fa honor al teu pseudònim...He estat tota l'estona inquieta,en tensió, pendent de si els engantxaven "in fraganti". Ja m'ho imaginava que seria una monja o quelcom semblant...
    Força b!
    P.S:Estaria encantada de et donis un tomb pel meus relats:Mistika

  • Erotisme de alta volada[Ofensiu]
    Jordi de Gènia | 27-04-2009 | Valoració: 9

    El teu relat es incendiari! mou la imaginació i porta la dosi justa de pecat i transgresió qu el fa encara mes sugerent.
    Molt ben escrit i descrit.
    Jordi de Gènia

  • Gràcies :)[Ofensiu]
    inquiet | 23-04-2009

    Hola,

    moltes gràcies, jOaneTa, la veritat és que jo no fa molt que m'he connectat al RC aquest, i estic content d'haver-ho fet, hi ha molt de nivell ací i estic aprenent prou!!

    En fi, ens llegirem tots dos, besadetes des d'Alacant,

  • jOaneTa | 23-04-2009 | Valoració: 10

    He vist el títol als darrers comentats i m'ha cridat l'atenció, com a molta gent, pel que he vist...
    Crec que és el primer relat eròtic que llegeixo de la pàgina web i m'ha agradat moltíssim.
    Trobo que el darrer paràgraf és molt acertat, m'agrada com ho expreses, la sensació que crea en aquesta història..
    et seguiré llegint

    jOaneTa

  • De portada?[Ofensiu]
    inquiet | 23-04-2009

    No em fotes, estic a portada? Hahaha :) fa il·lu i tot però ni ho havia vist.. En fi, moltes gràcies per les teues paraules, Allan, i feliç Sant Jordi!

  • Ai... gràcies![Ofensiu]
    inquiet | 23-04-2009

    Hola xiqueta,

    moltíssimes gràcies pel comentari ;) què bé, ara et llegiré a tu, això del web aquest m'encanta, estic descobrint moltíssimes formes de contar les coses.

    Besadetes!
    Hèctor

  • Comentat...[Ofensiu]
    emmacel | 23-04-2009 | Valoració: 8

    Angie té raó, t'he vist en comentats i la curiositat ha fet un descobriment... un relat que puja l'emoció i el neguit a la gola...
    Dificil expressar sentiments, però també sensacions i tu, déu ni do, quina catarsi...!
    Llençaré unes mitges amb carrera a un racó només perquè un desig culpable les vulgui recollir...
    Enhorabona!

  • Gràcies Thyst![Ofensiu]
    inquiet | 19-04-2009

    Moltes, moltes gràcies pel comentari i la valoració!

    Estic content :) perquè gràcies als comentaris que em feu, us puc anar descobrint poc a poc, et llegiré.. La veritat és que em té encuriosit aquest web de relats..

    Salutacions des d'Alacant..

  • Thyst | 19-04-2009 | Valoració: 9

    ni do...
    m'ha impactat força aquest relat, magrada molt el teu estil.

    Una abraçada

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    inquiet | 13-04-2009

    Hola Angie!

    Moltes gràcies pel teu comentari. Sempre em fa il·lusió saber que pensa la gent quan es llegeix les coses que em passen pel cap.. :)

    Fins aviat!
    Inquiet

  • Benvingut![Ofensiu]
    angie | 13-04-2009

    Temàtica interessant. M'agrada molt el paràgraf inicial. Prohibició i erotisme sempre han estat parella literària inspiradora i tu, te'n surts prou bé.
    He vist la teva participació al fòrum i m'ha encuriosit, naturalment, saber què escrius.
    Interessant.

    A veure si apareixent a darrers comentats, puja l'índex de comentaris, jeje

    Fins aviat!

    angie

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de inquiet

inquiet

10 Relats

26 Comentaris

11037 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Hola,

de moment, posaré l'enllaç al meu blog 72/x on tinc la resta dels escrits que he anat fent.

Cliqueu ací per a arribar al meu blog

Espere que us agraden.