00

Un relat de: Ona

OO…sabia que ho aconseguiria.

Avui era un gran dia. I novament ho ha aconseguit. Sabia que ho aconseguiria! N'estava plenament segura. Un trèvol a la mà a partir de les vuit del vespre. I un "Vamos" un "Som-hi!" Tu pots, tot esta dins la teua ment que és forta i valenta. Un sentir intern, desitjant el millor. El que ell desitjava...un 0! No sé com ha anat tot, la veritat, però n'estava completament segura que ho faria bé, que estaria a l'alçada durant aquella hora aproximadament. Una hora clau! Concentració i més concentració! No el volia agobiar però si d'alguna manera des de la distància que sentís que no estava sol. Sé que té molta gent al voltant que li dóna suport... però jo m'hi volia sumar d'alguna manera. Sense fer escàndol. Amb petjades petites,aquelles que fan poc soroll. Sentint per dins. Realment sempre m'he sentit orgullosa, en les derrotes i en les victòries. Però és competitiu i sé que quan entra, té un objectiu no només guanyar, sinó donar el 1000% si cal. Ja tingui febre, com el menisc trencat... el que comença acaba. ENHORABONA!! sabia que ho aconseguiries!!Una injecció de moral. Tot i que ja és història... tres punts cap a casa!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer