Vuitena dotzena de nanos

Un relat de: nuriagau

*

01. Sempre ha desitjat unes golfes

Abans, per guardar les coses que no cabien en un pis petit. Ara, ja sola, per contemplar els records conservats.


(Tema: A les golfes)

---o0o---

02. Els anys passen

El galant, com no aconseguí lligar-se l'actriu protagonista, seduí la maquilladora. Des d'aleshores, li feia un maquillatge rejovenidor més acurat.


(Tema: En ple rodatge)

---o0o---

03. Després d'hores cuinant...

-T'hauries d'arreglar més, noia, és Nadal... Aquest any t'has engreixat, oi? Té, neules, de les cares, eh? -saluda la sogra.


(Tema: Nadal)

---o0o---

04. Embadalida

La mare mirava fixament la cara del fill mentre obria els regals.
-Mama, només queda un paquet i és teu.


(Tema: Regals de Nadal)

---o0o---

05. Sopar romàntic

Actualment, ell creu que no la conqueriren les seves paraules d'amor, sinó la Visa Gold que va treure per pagar.


(Tema: Declaració d'amor)

---o0o---

06. Avi, com vas conèixer l'àvia?

-Ella feia de Maria i jo, de Josep. El mecanisme de la vara va fallar i no va florir, però...


(Tema: Assajant "Els Pastorets")


---o0o---

07. Un dia prometedor

Entrà al pis per agafar el mòbil oblidat. Tancà la porta i s'adonà que havia deixat les claus a l'habitació.


(Tema: Els despistats)

---o0o---

Nanorelat guanyador

08. No és d'efecte immediat

Duia calces vermelles. Menjà el raïm sincronitzadament amb les campanades. Però no aconseguí evitar la primera discussió familiar de l'any.


(Tema: Supersticions i manies)

---o0o---

09. La realitat supera la ficció

Cinèfila i lectora des de petita, quan sobrepassà els quaranta conclogué que la seva mare havia estat una veritable heroïna.


(Tema: Herois i heroïnes)


---o0o---

10. Les mares sempre pateixen

Mentre entraven al nou xalet.
-I si t'enxampen...
-Tranquil·la, mare, que he estafat prou diners com per pagar la fiança.


(Tema: Estafes)

---o0o---

11. Benvinguda enyorada rutina!

Per tenir cura del fill, mentre estigué malalt i ella treballava mínimament, cronoprogramà els horaris de l'àvia i la cangur.


(Tema: Rutines)

---o0o---

12. Nena, tinc la solució als teus problemes

-Vols tenir el cabell i la pell brillants, cremar calories, practicar esport, sentir-te eufòrica i alleugerir els mals de cap?


(Tema: Insinuacions amoroses)

---o0o---


Comentaris

  • Nanets nanetons...[Ofensiu]
    llamp! | 21-03-2010


    Vist que me'n queden molts per llegir però que al mateix temps són ràpids de llegir... Te'n surts prou bé amb els nanos. I amb els teus relats tb.

    El teu espai comença a agafar cos amb 27 relats penjats, entre ells 8 dotzenes de Nanets nanetons... que quan creixin... veuràs!

    Records d'un llamp! (despistat i gens malèvol)

    llamp!

  • M'encanten!![Ofensiu]
    Ariadna Garrido | 21-03-2010 | Valoració: 10

    xD

    M'he rist molt!!

    Sobretot aquestos nanos sempre sorprenents en el títol, que pot ser al principi dóna curiositat perquè no l'entens molt bé, després, amb el nanorelat i el tema, tot queda resolt.

    Són magnífics puzzles de rialles. Enhorabona!