Una passejada angelical

Un relat de: Joan G. Pons

- Hola, Joan. De passeig ?
- Sí, i també vaig de trobada, bon amic, Follet.
- Trobada ? Què vols trobar ?
- Àngels.
- Àngels ? diuen que són invisibles.
- Bé, volia dir, gent angelical.
- Gent angelical ?
- Sí, gent que sembla que porta dins un àngel i ho comparteixen.
- Però els àngels sempre han estat unes criatures lligades a una determinada cultura religiosa. I actualment no se sent parlar massa dels àngels.
- Jo hi crec amb els àngels. Cert que la seva existència és envoltada d'un cert misteri relacionada amb una fe religiosa, però també són una referència a la bondat i a una certa acció protectora, i també com missatgers i suport espirituals.
- Vaja, has dibuixat tot un perfil, amic Joan, engrescador.
- De totes formes, actualment, molta gent, quan sent parlar dels àngels, recorda les funcions teatrals dels Pastorets, que encara es representen per les Festes de Nadal i Reis.
- I ara els trobaràs ?
- Recorda que t'he parlat de persones angelicals.
- O sia, vas a trobar persones ?
- En anteriors passejades he vist, he sentit, he notat, persones desconegudes amb un poder d'atracció humà meravellós. Observes detalls, moltes vegades imperceptibles o sia no espectaculars, plens de bondat, d'harmonia, de pau. Per mi són àngels.
- Doncs t'acompanyo. Vull sentir, com tu, aquesta experiència.
- Pots venir. I aviat veuràs i sentiràs a persones que caminen somrient, que s'escolten, que et miren als ulls de forma acollidora... hi ha moltes variables enriquidores.
- Sensacional !
- Sense recerques obsessives, segur que trobem persones angelicals.



Comentaris

  • M'ha agradat molt.[Ofensiu]
    Marteta | 29-12-2010 | Valoració: 9

    Una bona manera de descriure a totes aquelles persones que són bones i que tantsols basta mirarles per saber-ho.
    Volia donar-te les gràcies pel comentari anterior que em vas deixar fa uns dies.Gràcies , crec que tu també ets una d'aquestes persones angelicals :)

  • Àngels[Ofensiu]
    Hannah | 13-12-2010 | Valoració: 10

    Que bonic!! M'ha agradat molt.
    Transmet bondat, llum, com els àngels, millor dit com les persones angelicals.
    És ben cert el que dius. Hi ha aquestes persones i no cal anar-les a trobar, senzillament te les trobes al teu camí.
    Quan te'n trobes una, el dia et canvia, t'enriqueixen la vida. Hauriem de ser tots persones angelicals, i seria més bonic tot.

    Una seincera abraçada
    de Hannah.

  • I tant![Ofensiu]
    Bitxa | 10-12-2010 | Valoració: 10

    No cal una recerca obsessiva, les persones angelicals van apareixent al nostre voltant. I sort que, malgrat tot, sempre hi ha persones que posen la bondat per damunt de tot.

  • cercant [Ofensiu]
    ales de foc | 07-12-2010 | Valoració: 10

    segur que tots trobem un o mès àngels en la nostra vida. Persones que formen part de la màgia de la vida i que ens la fan més suportable. Per sort, sempre n'hi haurà.
    Una abraçada angelical.

  • Un gran somriure[Ofensiu]
    Calíope planta llavors | 02-12-2010 | Valoració: 10

    :) hola Joan. Sóc nova en aquest món...reincorporada més aviat... i he anat a parar a aquest text fascinant, el primer que he clicat, i m'ha commogut, despertant-me una mena de tendresa interior. Gràcies per recordar-me que existeix qui encara creu en la bondat com a la quelcom bonic de veritat i encara més gràcies, per saber transmetre tant de sentiment amb tant poques paraules ( cosa que no tot escriptor sap fer).
    T'envio un gran somriure :)

  • Persones angelicals[Ofensiu]
    Unaquimera | 21-11-2010

    Jo també estic convençuda de què, tot vivint i fent camí, es poden trobar persones angelicals, és a dir, "persones que caminen somrient, que t'escolten, que et miren als ulls de forma acollidora... plenes de bondat, d'harmonia, de pau".
    De fet, puc dir-te que conec alguna i tinc el plaer de gaudir-la de ben a prop!
    I de fet, també crec que tu ets una mica així, Joan, donats els valors que sempre intentes transmetre!

    T'envio una abraçada de diumenge,
    Unaquimera

  • bonic relat[Ofensiu]
    joandemataro | 18-11-2010 | Valoració: 10

    gràcies pel teu contacte joan
    fins aviat
    joande

  • Hola Joan!![Ofensiu]
    Fada del bosc | 07-11-2010 | Valoració: 10

    Desprès d'un temps una mica desconnectada torno a passejar per R.C. en aquesta passejada he anat a buscar els teus relats amb la certesa de que tenies publicades històries noves d'aquestes que escrius amb el teu amic Follet.
    No he quedat gens decepcionada amb un diàleg que ens transmet una part positiva d'aquesta societat, les persones amb qualitats com àngels, bondadoses, comprensives, i amb un somriure acollidor, passen desapercebudes però existeixen.

    La Fada.

Valoració mitja: 9.86