Una nit inesperada però bonica

Un relat de: victorvaliente

Era una nit de primavera, jo anava amb el meu amic David Morillas perquè vam quedar per anar a millennium.

Va ser una nit mol dolça per unes quantes coses, com ...:
-Mentre estàvem allà ballant dues noies es van acostar a nosaltres per ballar; en David no volia tenir res amb elles perquè li feia vergonya però en canvi jo si que volia.
Al final ens va dir que si les podíem portar a casa seva i com jo portava el cotxe vaig dir que sí.
En David es va seure darrere amb elles dos i jo mirant de reüll veia com et nava tocant les cuixes...
Vaig parar el cotxe per dir-vos que no fesiu manetes i per un moment em van fer cas.

Quan vam arribar a casa la noia, en David li va donar un pico a una de elles i jo per no quedar-me curt també li vaig donar a l'altre.
Ens van oferir anar a casa seu a passar la nit perquè era una mica tard i aviem begut una mica.
Vam passar a dintre de casa de Barbra perquè no hi havien els seus pares; vam posar tres matalassos a terra per intentar dormir.

Va ser una nit espectacular perquè el meu amic David Morillas es va triunfar a la Mireia com un bon home, en canvi jo no vaig fer gaire res perquè ja estàvem sortint d'amagat fa temps...
Quan ens vam llevar vaig trucar a ala meva mare diguent-li que estava a casa de la meva novia, i en David amb mi ....




__*CONTINUACIÓ--> Davidmorillas

Comentaris

  • Una cosa tan real con la vida [Ofensiu]
    Cynthia | 11-06-2007

    Estem segures que us ha pasat de veritat, esperarem intrigades la tercera part, perque las dos altres en en tret el son.


    ÀANIIIMMMMMMMSSS!!!



    cynthia,
    alba.

  • Somiar és gratuït[Ofensiu]
    BOLZANO | 11-06-2007

    Barbra? Mireia? Eren 2 o tres o tot era un somni (jajaj)
    En algun moment m'he perdut.
    A veure la segona part.

l´Autor

victorvaliente

4 Relats

11 Comentaris

3835 Lectures

Valoració de l'autor: 7.00