El meu Super Heroi

Un relat de: victorvaliente

Era una tarda, d'aquelles d'estiu, amb una calor insuportable que fins i tot els animals es quedaven dissecats en les parets i els ocells només sortien de nit.
Estàvem jugant en el polivalent del poble, eren les tres de la tarda, i amb aquella calor era el únic lloc on podíem anar-hi.
Vam estant jugant uns 45 minuts i vam descansar; Vam obrir un petit bar que teníem per a nosaltres però teníem que pagar ( en menys quantitat, però teníem que pagar).

Vam pendrens les nostres coca-coles i tot ho que volíem per desprès reprendre el partit amb força!!
Just quan es aixecàvem per començar la segona part va entrar una persona amb una màscara al cap; semblava un lladre o algú així.
Amb un arma blanca ens amenaçava amb que li donéssim tota la caixa amb els diners i unes quantes cerveses que tenia set.
Quan nosaltres li volíem donar la caixa amb la cervesa va venir una mena de super heroi!!

El vam veure venir de lluny i amb un salta va entrar dintre del pavelló diguent.... PRUNAMAN!!

Li va donar una patada al lladre i el va lligar. Ell ja s'en anava quan jo li vaig dir:
Una cosa, qui ets?, com ets dius?, perquè as vingut??
Va respondre:
Tranquils soc un aprenent del meu gran heroi, en Shishimaru...

Desprès de dir això el vam pendre de vista i vam continuar el partit.

ConTiNuaRà...

Comentaris

  • Made in Victor [Ofensiu]
    Cynthia | 04-06-2007

    sishimaru eh¡¡ made in VICTOR, Aquesta historia me es molt propera a un còmic, em dona aquesta sensació, espero que hi hagi una continuació amb mes aventures de l'aprenent i el mestres

  • albamartin | 29-05-2007

    jo també espero la continuació eh!que ens has deixat amb la intriiiga!!!
    m'han agradat els noms dels protagonistes!jajajaja estàn molt ben pensats eh!


    aniiiiiiiiiiimmms 'rumano':)

  • superheroi jeje[Ofensiu]
    Fabregat | 29-05-2007 | Valoració: 7

    Kin krak, pero comparteixo la mateix opinio krek que hauries de fer una nova part del super heroi anims krak!!

  • És un inici[Ofensiu]
    BOLZANO | 28-05-2007 | Valoració: 6

    Com relat queda una miqueta curt, espero que la continuació ens expliqui més coses d'aquest superheroi

l´Autor

victorvaliente

4 Relats

11 Comentaris

3830 Lectures

Valoració de l'autor: 7.00