una nena enamorada

Un relat de: petite

He de ser capaç algun dia de dir-te lo molt que t'estimo.
Però la vergonya i la por a una resposta inesperada son les pitjors enemigues de l'amor.
Molts cops aquestes han fet que no pogués tenir al noi que estimava prop meu.
Nombroses nits ploro perquè no et tinc al costat i perquè mai tindré prou valor per mostrar-te com t'estimo.
Tot sovint, hem venen ganes de cridar per la finestra: t'estimo.
Però no seria capaç.
Només al acostar-me a tu,només amb la teva mirada hem desfaig.
Hem fas somniar coses impossibles, només podria passar si no fos com sóc.
Vull abrasar-te, agafar-te de la mà, anar caminant al teu costat i estimar-nos.
Els somnis es fan realitat?

Comentaris

  • SweetInnocence | 03-06-2008

    Tens rao, la vergonya i la por a una resposta inesperada són les pitjors enemigues de l´amor... però de vegades, s´ha d´intentar. Amb els peus a la terra, sent conscient de que et poden dir que no, de que potser ell no sent el mateix per tu... pero intentar-ho.
    Perquè el dolor d´un no, tot i ser intens, es millor que el dolor de la incertesa, de no saber si també t´estima, de preguntar-te la resta de la teva vida que hauria passat si t´haguessis atrevit a pronunciar aquelles paraules tan temudes....
    Ja sé que és fàcil dir-ho i no tant fer-ho, però igualment espero que en el futur tinguis més sort en l´amor.... una abraçada,

    SweetInnocence

  • Mal d'amors?[Ofensiu]
    Clar de lluna | 23-02-2008

    En aquesta vida no hi ha res impossible, i tampoc hi ha mal que per bé no vingui!

    Ànims, et seguiré llegint!

    Una abraçada!

    P.D: veig que sóc el teu primer comentari, benvingut/da a RC!

l´Autor

Foto de perfil de petite

petite

8 Relats

5 Comentaris

8376 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
*
**
***
****
*****
******
*******
***************
*************
***********
*********
MMIREIA
*********
***********
*************
***************
*******
******
*****
****
***
**
*