Una dona molt supersticiosa

Un relat de: Laura Busom
XIIIè CONCURS ARC DE MICRORELATS A LA RÀDIO "LA SORT" -

La Conxita era una dona molt supersticiosa. Mai no passava per sota les bastides, ni obria el paraigües dins de casa; i cada trenta-u de desembre enfonsava un anell a la copa de cava i se la bevia sense deixar-hi ni una gota. Si la sort existia, era millor tenir-la de part seva, es deia. Quan viatjava, enlloc d’imants, tornava carregada d’amulets. Una polsera de fil, un didal, un passador del segle passat, una àmfora de porcellana... Amb el temps, cada cop més objectes li despertaven una necessitat que no podia reprimir i els havia de tenir. Després de molts anys de comprar per acumular bona sort, la Conxita es va veure asseguda a la butaca del saló amb una muntanya de deutes que no sabia com podria pagar.

Comentaris

  • Hola, bona vesprada Laura Busom[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-01-2023

    Des que tens aquests relats, te'ls he comentat. Et comento que et tinc com a preferida, perquè m'ha agradat com escrius i tens bona mà per a transmetre els teus textos.
    Bé, que espere que quan pugues, ja em diràs en la meua pàgina, alguna cosa.
    Gràcies per ser com ets i una bona relataire.
    Bona nit.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Afanys [Ofensiu]
    Prou bé | 08-01-2023

    Buscar la sort on no s'ha de fer...
    Bon microrelat!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Acumular[Ofensiu]
    Marina i punt | 07-01-2023

    L'afany de posseir. No pot ser bo de cap manera! Relat entretingut, m'ha agradat

    Salutacions

  • Ai, les deutes! [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-01-2023 | Valoració: 10

    Una història que dona per a pensar, perquè cada vegada la Conxita apilotava la bona sort. Quina superstició més redona i completa has fet en un minut.
    Benvinguda a Relats.
    Cordialment.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Laura Busom

5 Relats

16 Comentaris

1358 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80