Saps qui era la Rita Mirall?

Un relat de: Laura Busom
XIII CONCURS ARC DE MICRORELATS A LA RÀDIO "LA SORT" - EL MIRALL
Hi havia una vegada un rei amb una obsessió: odiava sortir al carrer amb un moc al nas. Quina vergonya comparèixer a la plaça del poble i notar les mirades fixes en les seves fosses nassals. Desesperat, un dia va demanar a les inventores i inventors més extraordinàries que trobessin una solució per a les burilles. Tothom es va rendir, a excepció de la Rita Mirall. Ella li va portar un petit tros de vidre, i el rei, qui no comprenia què volia que fes amb aquella deixalla, va enfurismar-se. Però mentre cridava i maleïa, va veure el seu nas reflectit al vidre.
D'ençà que el rei es va poder mirar els mocs, ningú no va tornar a saber res de la Rita; es deia que havia abandonat la ciutat amb un sac ple de monedes d’or, obsequi que li hauria fet el rei. En qualsevol cas, a totes les cases s'hi va posar un vidre, i amb el temps, aquest adquiriria el nom de mirall.

Comentaris

  • Dignitat reial[Ofensiu]
    Marina i punt | 18-02-2023

    Tot un senyor Rei pel carrer amb burilles i mocs penjant, on s'és vist!! Entenc la seva preocupació.
    M'he divertit amb el teu relat.

    Salutacions

  • La Rita [Ofensiu]
    Prou bé | 17-02-2023

    Inventa el mirall en un conte preciós com els de tota la vida!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Laura Busom

5 Relats

16 Comentaris

1356 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80