Un somni interromput

Un relat de: aNneta28

Obro els ulls i immediatament me n'arrepenteixo. Els torno a tancar. Vull tornar-me a adormir. Tornar al somni que estava tenint. Estava somniant en ell, per variar. Estava somniant que havia tornat, i, el millor de tot, que aquest cop era per quedar-se. Era tan feliç fins que he obert els ulls...Que només desitjo haver-los mantingut tancats. "Uns minuts més de felicitat, sisplau", xiuxiuejo, com si pensés que algú que em pot concedir aquests minuts em pogués escoltar. Però no hi ha ningú. Ningú que em pugui concedir aquests minuts. Ningú que em pugui escoltar. I jo ja m'he desvetllat. Són les sis del matí i jo ja m'he desvetllat. Què faig un dia de vacances a les sis del matí sense poder dormir? Molt senzill, engego l'ordinador i em disposo a escriure aquest relat. Potser quan acabi em dona per mirar una pel·lícula d'amor que casualment s'assembla molt al somni que acabo d'interrompre en el moment en que he obert els ulls. Potser els canvio la cara als protagonistes i m'imagino que som ell i jo. Potser després de la pel·lícula em torna la son, i amb ella el somni que acabo d'interrompre en el moment en que he obert els ulls.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer