Un regal

Un relat de: TITÀNIA

No he tingut gaire regals a la meva vida, i menys en els darrers anys. Sempre he pensat que un regal significa que ets important per aquella persona que te'l fa, i que ha dedicat el seu temps a trobar quelcom que t'agradi, que et faci somriure encara que sigui per un breu instant, que et retorni una petita il.lusió o t'arrenqui una llàgrima d'emoció.

Jo he estat important per molt poques persones i ara ja són lluny. Però fa uns dies vaig obrir el meu correu i em vaig trobar un poema fet amb el cor. Algú que gairebé no em coneix va esgarrapar temps al temps per buscar les paraules i els sentiments que m'emocionessin.

Quant estàs acostumada a res, els petits detalls es valoren com si fossin del mateix Tiffany, i amb aquest petit escrit vull agrair aquest regal. Un diamant en forma de paraules que tant m'han agradat i portaré posat per recordar que potser un dia deixarem el camí de somnis trencats en el que estem per agafar el de somnis complerts.

Comentaris

  • ...QUIN REGAL?.....................[Ofensiu]
    jos monts | 26-03-2008

    HOLA TITÁNIA

    No vull silenci per aquells que atorguen conformitat.
    Més aviat és covardia per no voler enfrontar-se a la realitat.
    Podem ser incultes per poder pensar que diem sempre la veritat?.
    Ser irònics ens pot portar a la realitat, descobrint el que hi ha més enllà.
    No és pas veritat que no siguem indispensables, sempre hi ha el qui espera
    de nosaltres quelcom per continuar, i en aquest moment una tasca o altra estem
    realitzant, profitosa per l´un i beneficiosa per l'altre.

    No esperis regals, si més no poden ser interessats.
    El millor regal es un mateixa, pots pensa, riure, cridar i fins i tot plorar d'emoció.
    !Que més vols ser, si un se sent important per ell mateix.

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82399 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!