un diumenge

Un relat de: melba

Els llençols embolicats entre les meves cames i el coixi entre els meus braços...un diumenge qualsevol, la ressaca de tota una setmana sense tu i la d'una nit vessada per les llàgrimes de la soledat, l'absència de la meva menstruació, que aquest cop sembla que em vol fer patir...ja farà dues setmanes del retràs. De fons sona Concierto de Aranjuez, em llevo, i m'aixeco a preparar-me un esmorzar , que em despabili d'aquest neguit i em tregui aquesta ansietat...
M'en torno al llit, i per la finestra entra un raig de sol que m'escalfa la galtai veig el cel d'un blau que em recorda a aquell matí d'estiu en un passeig marítim d'un país llunyà, aquesta escalfor que pretèn substituirte... ni una trucada, ni un com estàs...i em sento sola per que potser ja no sóc una sinó dos. Potser està brotant dins meu, i no puc parlar...ell no hi és, i no vull destorbar-lo,temps,temps,que fàcil és demanar-lo quan és el que més hi ha i el que més m'ofega. La seva absència s'em fa extranya, ara el necessito...
Tinc dinar a casa els pares, però decideixo quedar-me a casa per si sonés el telèfon i fós ell, per si pogués parlar, per si no truca i tinc ganes de plorar, per si el meu món s'acaba i m'hi trobo de cara...


Comentaris

  • no pots estar...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2005 | Valoració: 9

    sempre esperant, sense viure... weno, és fàcil dir això des del cantó fred del lector... quan una com tu s´hi troba... el món es fa petit i t´hi ofegues, creixen els dubtes, et desesperes, mires una i mil vegades si el telèfon està bé, que no s´hagi desconectat, mires els cables, el gires, l´inspecciones, dones copets no sigui que estigui adormit, li treus la pols no fos que aquesta el taponi, el fots per terra per veure si sona d´una puta vegada... tot... menys imaginar-te que ell... no hi pensa... s´ha oblidat de tu... sort que, després del diumenge ve el dilluns... i el telèfon no pararà de sonar... je je
    molt bé, melba... has retratat perfectament una escena tan popular com és l´espera desesperant de l´enamorada que somia sentir la seva veu des de la llunyania...
    petons i una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de melba

melba

13 Relats

27 Comentaris

21468 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Tant se val com em dic i on vaig néixer, però crec que som fruit de les nostres experiències, alegries, desenganys, els plors, les ensenyances rebudes al llarg dels moments viscuts. El que de debò fa que la vida tingui sentit és notar els raigs de llum que penetren a través de la finestra i mullen la meva galta d'energia per empendre un nou dia,n'hi ha de bons, de pitjors, però cada dia canvies una mica sense variar el teu tarannà. Em regeixo per la passió dels sentiments, sense passió estaria perduda, cada petit acte te un bri de passió...crec que a la por se la venç plantant-li cara, i que al final tot cau per el seu propi pes. No m'agrada jutjar ni ser jutjada, l'únic jutge és el temps. Hi ha molt amor a la meva vida i en tots els aspectes, em considero una persona afortunada,he caigut moltes vegades i moltes d'elles creia que no seria capaç d'aixecar-me, però al final sempre ha aparegut una mà amiga, i això no té preu. Estimar, és un verb que es queda curt alhora d'expressar el que em fa vibrar. Per últim gràcies a totes aquelles persones que comparteixen la seva vida amb mi i jo la comparteixo amb ells, sense vosaltres tot perdria sentit.No sé ben bé si és una biografia, crec que és més una radiografia de mi.Ah!el físic...m'agraden les mans diuen molt d'una persona, aqui teniu la meva...