Un collaret fet de petxines

Un relat de: Eritrea68

Cada matí, al despertar-me, agafo uns quants mots de la bosseta blava que tinc al capçal del llit. Em passo matins tancada en aquell mercat on em volen vendre d'altres, paraules de segona mà que no solen ser de la meva talla. Per aquest motiu, enllaço part dels mots de la bosseta per a fer-ne un collaret de petxines. Me'l poso i em passo la resta del matí dibuixant somnis i escrivint històries sobre gent que voldria conèixer i llocs que m'agradaria visitar. A vegades penso en tu, i és llavors quan els meus pensaments comencen a agafar un color verd esperança. Alguns dies ens trobem pels carrers. Quan et veig, els versos que em quedaven rellisquen per les meves mans i van a parar al terra. Fas créixer les meves ales, ho sabies? Provoques terratrèmols dins meu que fan donar tombs el meu cor.

Comentaris

  • Elemental...[Ofensiu]
    rnbonet | 20-06-2009

    ...com la vida; dens com un almívar amarg; tendre com els pocs anys de vida que et suposa un vellet com jo..
    Salut i rebolica! I endavant!!!

l´Autor

Foto de perfil de Eritrea68

Eritrea68

17 Relats

23 Comentaris

15427 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Vaig nàixer el dia equivocat a la ciutat equivocada. Però no me'n penedeixo, perquè tots els "errors" de la meva vida han fet que sigui com sóc ara. Així doncs, vaig arribar al món un 28 d'agost del 91 (uns dos mesos abans del previst) en la preciosa ciutat de Córdoba, amb els carrers plens de tarongers i somriures. Encara no sé ben bé per què escric; si escric per mi, pels altres, per gust o per vici; si escric per escriure o ho faig per no parlar; o per dir, entre noms, verbs, preposicions i d'altra fàuna sintàtitca, tot allò que callo.