TU EN LA MEUA BOCA

Un relat de: puramaria3

No puc adormir-me.
No és l'insomni qui em manté desperta aquesta matinada.
He deixat de llegir.
El llibre de Murakami s'esvara de les meues mans. És conscient que els meus ulls i la meua ment es neguen a entregar-se a la seua lectura.
Tu no estàs.
Et pense.
T'he recordat murmurant-me que el teu plaer és veure el meu plaer expressat en els meus gestos i el meu cos.

He recordat que ahir me vas preguntar què sentia quan tu estàs en la meua boca.

Et pense.

Desitjaria contestar-te:


En aquest instant lliscaria la pell del teu cinturó amb lentitud per a alliberar-la de la prolongació de metall que l'agafa.
Sense accelerar els moviments de les meues mans, descordaria el botó que impedix al teus pantalons separar-se de la carn recent de la teua cintura.
Encara portes posada, per davall de la teua camisa, una camiseta. Les meues mans s'acosten al teu tors i l'alcen.
Vull trobar-te la pell. I besar-la. I recórrer, en un primer moment, la part més pròxima a la cintura.
Humitege els meus llavis amb la seua mateixa humitat, imaginant que eixa humitat és el desig que comence a percebre en mi.
Llisque la meua llengua i bese la teua pell, per a anunciar-te que prompte descendiré fins el teu sexe.
Retire qualsevol teixit que s'interposa entre ell i la meua boca anhelosa.
Rosegue la contornada del teu sexe.
Els acarone després amb les molles dels meus dits.
Tu comences a panteixar lleument, amb cadència i desig, amb una certa luxúria que aguaita per la teua pell incitadora.
Contemple el teu penis amb mirada lasciva.
El subjecte entre les meues mans.
El meu sexe es mulla. Batega.
El teu penis s'humiteja.
Acoste la meua boca. Em pregunte fins on arriba la meua necessitat d'ell, de l'aliment que provoca el meu deliri.
Situe els meus llavis sobre la part més rosada i encesa del teu penis.
La palpege i la recórrec.
Els llavis es fonen amb el teu penis i el devoren, el mengen, l'inciten, el besen, el desitgen.
Escolte els teus gemecs créixer al compàs que creix la fermesa del teu penis, al ritme que creix el meu desig indomable per aconseguir el clímax màxim de plaer i d'humitat mentre el llepe.
Alce els meus ulls i em trobe els teus.
Estàs excitat i m'observes amb la mirada impudorosa que únicament el sexe és capaç de modelar.
Els nostres ulls interseccionen. Saben que està pròxim el plaer del qual no es pot tornar, la profunditat d'un orgasme compartit.
Gemegues amb major intensitat.
Cada vegada més ràpid, els meus llavis simulen menjar-se el teu penis, intenten engolir-lo fins a un límit que no existix.
Els teus gemecs acceleren la força i el ritme amb què estic libant l'inici del teu semen pròxim.
Un gemec intensíssim i profund dels dos esclata de la teua boca i la teua emoció. De la meua boca i el meu sexe.
El plaer ens banya.
El teu semen és part de la meua llengua i la meua gola, recorre el meu interior amb el consentiment que atorga l'amor i el desig.
Els meus llavis tenen la seua empremta indeleble.
Amb el sabor a tu instaurat en la meua boca, m'acoste als teus llavis.
Em beses com només tu saps.
Jo em deixe besar, somiant amb el teu pròxim bes...



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de puramaria3

puramaria3

56 Relats

87 Comentaris

49002 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
M'agradaria tindre la veu que hi tenen altres, veus de salnitre, color i llum

"A TRAVÉS DEL CAMÍ
-VIATGERS DE LA SAL-
PASSEN ELS TEMPS CONFORMES
AL FUTUR QUE ACOMPANYEN.
EL SECRET DE LES HORES
CREUA EL SOL DE LES DUNES."

TERESA PASCUAL
REBEL·LIÓ DE LA SAL
..........................................................................

"PERÒ HE APRÈS QUE LES COSES NO CREIXEN PARAL·LELES,
I QUE, OCULTS, HI HA SENTIMENTS QUE BROSTEN A LES FOSQUES"

JOSEP LLUÍS ROIG
Peixos d'un mar sec

****************

puramariacreativa@gmail.com

Enllaça'm i visita'm...fes clic en les paraules següents:
SEXE I CIRCUMSTÀNCIES: JO
EROS Y PALABRAS
EVA Y SUS ADANES
FOTOPOEMES EN FLICKR
ELS MEUS E-BOOKS
LA MOSCA ROJA
FOTOPOEMES EN FOTOCOMMUNITY