Tindré temps d'estimar la vida

Un relat de: Marc Freixas

Tindré temps de fer que si amb el cap,
per dir que les coses que em proposes em semblen bé;
tindré moments de tristesa absoluta,
quan el no d'impotència sigui més protagonista que qualsevol dels millors somriures existents.

Però si et vull harmonitzar amb paraules d'amor,
ho faré per esquinçar tots els mals moments viscuts;
i et portaré, encara que sigui a deshores,
un últim somriure d'esperança volguda i desitjada per tots els estimadors de la pròpia vida.

Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    Boréâs | 26-04-2005

    I també pel teu sant (ahir, se'm va passar fer-ho).

    Respecte el poema poques coses puc dir-te, no en sé massa de rimes, estrofes, etc, és a dir sóc un negat per aquest art.

    Però, es respira vida. Des de la tristor a l'alegria, totes les etapes de les emocions que passem els éssers humans. Felicitats, es llegeix tranquil i transmet un missatge, i crec que d'això es tracte, no?

  • transmet humanitat i esperança...[Ofensiu]
    ROSASP | 25-04-2005 | Valoració: 10

    Una barreja de sentiments i sensacions que formen la pròpia vida, amb la certesa de poder transmetre la força i l'essència que s'hi amaga, encara que sigui a deshores.
    En el fons, sap de ben cert que hi és en cada instant i que la trobaràs per poder-la viure i descriure amb tota la seva bellesa i esperança...

    Moltes felicitats Marc, espero que et publiquin molts més poemes.
    Una abraçada!

  • Felicitats!![Ofensiu]
    Gorwilya | 25-04-2005 | Valoració: 10

    H vist que deies que et publicaven aquest poema i ni m'he pogut estar d'entrar a llegir-lo... :P
    M'ha encantat, és molt bonic! I trobo que està molt ben escrit, totes les paraules ben lligades i plasmant el què volies reflectir...

    Enhorabona i felicitats altre vegada... ;)

    Una abraçada i petons!

    Gorwilya

  • no m'estranya...[Ofensiu]
    Shu Hua | 25-04-2005 | Valoració: 9

    que et publiquin aquest poema. Preciós. Curt, melancòlic, parla de les etapes de la vida: alegria, pena, dubtes... Felicitats.

    Glòria

  • Primer de tot...[Ofensiu]
    Llibre | 25-04-2005

    felicitats de nou per la publicació d'aquest poema.

    "Tindré temps d'estimar la vida", és, per ell mateix, una declaració d'intencionalitats que desprén energia i vitalitat.

    La veu poètica ens parla d'uns moments bons ("Tindré temps de fer que si amb el cap") i d'uns altres no tan bons ("tindré moments de tristesa absoluta")... però per damunt d'ells hi trobem "un últim somriure d'esperança volguda i desitjada ", malgrat que sigui, potser, "a deshores".

    Aquesta darrera idea, crec jo, és la que marca la força del poema.

    Felicitats de nou!

    LLIBRE


Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

871279 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.