TIC-TAC

Un relat de: montsepema
Fins ara la vida ha esdevingut tranquila, fins que una nit em vas dir el que ningú m'havia dit. Potser jo ja ho sabia, potser vaig retrobar sentiments que ja havia sentit.
El cas és que la meva vida no ha tornat a ser igual.
Com pot canviar-te la vida unes paraules!
Feia molt de temps que necessitava sentir , resorgir d'una monotonia, d'un camí sense sortida.
Ara et desitjo tant, que no puc pensar en tu d'una altre manera, que vull sentir el que m,'has de dir continuament, que vull que m'estimis, em facis l'amor cada dia, suaument, bestialment, de totes maneres, vull ser teva.
I em costa tant donar el pas!!!
Tu inisisteixes, ens barellem, ens deixem de parlar, i tornem a començar el joc de sí
follem o no follem, ens derretim emb els pensaments, sense poder-nos tocar.
I el temps passa...tic-tac, tic-tac....i nosaltres amb el temps, i encara no sabem si follarem, si ens estimarem tant sols una única vegada, per conservar tot el desig del món en les nostres vides.
Però podrem continuar la nostra vida igual desprès d'estimar-nos, de follar-nos. sentir-nos i magrejar-nos???, Ens enamorarem i desenamorarem???, VAL LA PENA DONAR EL PAS???
I el rellotge no es para,. tic-tac, tic -tac, i nosaltres seguim malalts d'amor, embogits pel mite que ens hem construit l'un de l'altre, i sentim, com mai hem sentit, i seguim jugant al nostre joc.










Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de montsepema

montsepema

89 Relats

117 Comentaris

70170 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Porto tota la vida escrivint el que sento, i durant molts anys m'ha acompanyat i m'acompanya, allà on vaig una carpeta granate, plena de papers, plena d'il.lusions, de pensaments i d'inquietuds, tal vegada d'adolescent i ara com a dona.
Ara que puc, em vull tornar a retrobar amb el que sempre he volgut fer i ser, una escriptora.....una poeta...........
Tinc un blog
paraulesdescarlata.blogspot.com.es

CORREU ELECTRONIC
perleta66@gmail.com