T'AMAGUES ALS RECORDS

Un relat de: puramaria3

Gravat en la carn queda un vers que es despulla de mots innecessaris. Els camins estan tancats. La nit és fosca. La meua pell roman com sempre.
Et recorde amb aqueixa mirada solitària, confonent-se amb un somni que es perd, feta d'un aigua desafiant i alliberada. En cap moment t'he oblidat.
Tinc de tu la membrança d'aquell moment, dels teus braços i la seua voluntat. Al pas tranquil del teu abraç, m'anaves caminant el cos sense petjades. T'imagine ara que la mar és fet i crida pels carrers de la memòria, dormisquejant en la llum que només tu secretament coneixes, vestit com anaves en acabar-se el temps de les carícies. La mitja veu murmurant com les mans pausades; el cabell despentinat, els dits en la penombra del meu pubis. T'amagues al records molt més aquests dies, darrere d'un temps que s'estén i et referma. Sures damunt del passat recent, del dia ocupat per les hores d'avui, t'endinses en el potser del demà on no hi ha ombres.
I és prou sentir-te en els records.
I seria prou el ressò dels teus passos.

Comentaris

  • en el potser del dema..[Ofensiu]
    Nyanga | 21-08-2009

    t'endinses en el potser del demà on no hi ha ombres....

    que bonics i traidors poden ser alhora els records d'allò que anheles i que saps que ja no tornara...
    m'has evocat els teus i subtilement m'he passejat pels meus de records..
    gràcies pel comentari, t'envio una abraçada nostalgica despres de la lectura del passat!

l´Autor

Foto de perfil de puramaria3

puramaria3

56 Relats

87 Comentaris

49011 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
M'agradaria tindre la veu que hi tenen altres, veus de salnitre, color i llum

"A TRAVÉS DEL CAMÍ
-VIATGERS DE LA SAL-
PASSEN ELS TEMPS CONFORMES
AL FUTUR QUE ACOMPANYEN.
EL SECRET DE LES HORES
CREUA EL SOL DE LES DUNES."

TERESA PASCUAL
REBEL·LIÓ DE LA SAL
..........................................................................

"PERÒ HE APRÈS QUE LES COSES NO CREIXEN PARAL·LELES,
I QUE, OCULTS, HI HA SENTIMENTS QUE BROSTEN A LES FOSQUES"

JOSEP LLUÍS ROIG
Peixos d'un mar sec

****************

puramariacreativa@gmail.com

Enllaça'm i visita'm...fes clic en les paraules següents:
SEXE I CIRCUMSTÀNCIES: JO
EROS Y PALABRAS
EVA Y SUS ADANES
FOTOPOEMES EN FLICKR
ELS MEUS E-BOOKS
LA MOSCA ROJA
FOTOPOEMES EN FOTOCOMMUNITY