Somnis de futur.

Un relat de: Hannah

Obro els ulls. Estic al llit i et busco, però no hi ets. De cop m'arriben unes notes de la teva guitarra que provenen del menjador.
M'aixeco sorpresa i molt a poc a poc i sense fer gents de soroll m'acosto cap al sofà on estàs composant.
Et miro des d'una distància prodent perquè no em vegis. Et vull escoltar sense que tu em vegis. M'agrada sentir-te tocar i cantar. La teva veu em va enamorar, ja ho saps.
Acabes de tocar i et gires fins que les nostres mirades es troben. Em fas una rialla, deixes la guitarra reposant al sofà i t'aixeques. Em fas un petó de bon dia.
Fa poc que som al nostre pis. Per fi podem dir el nostre pis!

A fora la llum del matí acarona tots els racons del menjador.

Començo a preparar l'esmorzar; suc de taronja i pa torrat amb embutit, com a tu t'agrada.
És dissabte i tenim tot el dia per a nosaltres.
Esmorzem, ens vestim i sortim a passejar pel camp.
Vivim a la muntanya.
Mentre passejem agafats de la mà em comentes que voldries tenir un fill amb mi, és el que falta per completar la teva felicitat, em dius.
Jo somric i et faig un petó.
M'aturo i miro el Sol i el color verd de les muntanyes.
Jo no et dic res, resto callada, i tu em preguntes que em passa.
Et miro. Et torno a somriure. T'agafo la mà i l'acosto a la meva panxa fins a tocar-la.
Em mires sorprès i et dic:
-La cosa que em falta per ser feliç del tot és tenir aquest nen amb tu... ara...
-Què dius?
-Felicitats papa!

Comentaris

  • hilderoy | 11-06-2007

    m'ha agradat molt la teva biografia.

    a mi tb m'agraden els lax'n'busto i tb canto en un grup de gospel xD

    d'on ets??

    Petoons =)

  • molt agradable[Ofensiu]
    ANEROL | 09-06-2007 | Valoració: 9

    gràcies pel teu comentari.
    Tal com dius, ets una romàntica i has escrit sobre quelcom idílic; m'he quedat amb un somriure a la boca, amb bon ritme i expressió sencilla. S'ha de ser realista però mai deixar de somiar.

  • BONIC![Ofensiu]
    ATZAVARA | 08-06-2007 | Valoració: 8

    que bonic hannah!! m'agradat!!!
    m'agradaria viure en un futur un moment així!
    i ser tan feliç com els del relat.
    una forta airejada d'atzavara!!!

l´Autor

Foto de perfil de Hannah

Hannah

88 Relats

92 Comentaris

93689 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Una matinada de gener del 89 em va veure néixer.
A fora bufava el vent glaçat, i l'hivern em va donar la benvinguda.
Sóc del país del Cava, i tenim la Festa Major més típica. M'agrada el meu poble, la meva vila.

Sóc una noia d'aire i pertanyo al regne d'Acuari.

Potser perquè sóc tímida, m'agrada tant escriure.
És una facinació que sempre he tingut present, però des de fa un temps, em va be per desfugar-me i passar-m'ho bé.

Sóc quiromassatgista I osteopata. M'agrada treballar amb les mans.

A part de la lletra, la música em fa somniar, i em transporta a altres planetes.
Tan em pot agradar una de relexant com el rock ben tocat.
Lax'n'Busto em fascina.
I he tocat la bateria durant dos anys.



La gent que em coneix diu que visc en un altre món, i és ben veritat; m'agrada molt somniar!
Sóc d'aqui, però també estic per allà...

Sóc una romàntica sense remei, malalta de l'impossible, i amb uns quants desitjos que escriuré a la carta als Reis.



Enamorada de la vida, de tots els sentiments i sorpreses. Orgullosa de ser qui soc.

Per si voleu qualsevol cosa, el meu correu electrònic:
hippy_vila@hotmail.com

I el meu reconet de les lletres:
www.ikebana19.blogspot.com