Som aquí

Un relat de: Kristen Clàudia

Som aquí...
prepare't...
he arribat...amb set, talent i ganes de tu...
tanca els ulls perquè...
som aquí...
prepare't!

Comentaris

  • Si vols...[Ofensiu]
    rnbonet | 08-11-2006

    ...que et diga la veritat, ni "xitxa ni llimonà", que diuen per la Ribera (del Xúquer). Massa simple, massa curt. Esperem-ne de noves.
    PS. La foto és boniqueta. Una mica artificiosa, però.

  • Acostumo a visitar els relataires nous...[Ofensiu]
    angie | 07-11-2006

    aquells que saluden al fòrum i així ho he fet amb tu.
    Em trobo una presentació o un poema?. Perdona però com a poema no sé què comentar (em passa una mica com l'anterior company) i com a presentació, no creus que podria fer més participatiu al lector? (és molt subjectiu)

    Val a dir que he pensat que eres un relataire ja conegut amb un altre nom...

    Espero alguna sorpresa?. Segur que si...

    angie

  • En costa una mica[Ofensiu]
    L'home sense nom | 07-11-2006

    fer-me una idea de tu com autora amb una mostra tan breu com la que ens ofereixes.

    De totes maneres, si et sóc sincer, et diré que em sembla un debut una mica truculent.

    Per què?

    D'entrada... la foto. Com a home, no et diré que no em predisposi molt favorablement cap a la seva autora. Però unida amb la biografia, no sé, em sembla un recurs un tant frívol. M'hagués estimat més un gran relat a una gran fotografia, no sé si m'explico...

    I això em porta al teu poema-debut.

    Una obra curta, híper senzilla i que em sembla feta per anar a joc amb la fotografia de l'autora. Pensada per excitar al lector amb recursos fàcils ("he arribat amb set", "tanca els ulls", "amb ganes de tu") i rematada amb un toc, si em permets, pretenciós (perquè això de que arribes amb talent o hauriem de decidir els lectors i no pas tu, no creus?).

    Potser estic sent una mica dur amb tu, Kristen, i el cert és que no ho pretenc. De fet, espero impacient més obres teves que em demostrin que el que dius és cert. Però he volgut demostrar-te que el teu és un joc perillós... que no sempre funciona com una espera...

    Una abraçada.

  • Una carta de presentació...[Ofensiu]
    Anònim | 07-11-2006

    que convida a seguir-te llegint.

  • Quina determinació...[Ofensiu]
    Toni Martorell | 07-11-2006 | Valoració: 10

    Així anem bé , aquí espero més bocinets de literatura teva.

l´Autor

Foto de perfil de Kristen  Clàudia

Kristen Clàudia

5 Relats

30 Comentaris

6967 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Escriu...
Viu...
Sent...
i sobretot....

DISFRUTA!!!!

K.C.

Un plaer estar entre tots vosaltres.