Solitud

Un relat de: jmgg

Dins la foscor de la soledat
Sempre hi ha una escletxa de claredat

Per recordar els bons moments
Passats i pressents

Viscuts i per viure
De la llum del teu somriure

Comentaris

  • penso...[Ofensiu]
    Capdelin | 20-10-2005

    el mateix que la meva amiga tramuntana...
    m'ha agradat allò de "sempre hi ha en la foscor una escletxa de llum", com un cordó umbilical que t'uneix a l'exterior, on bases l'esperança de sortir de la soledat...
    ànims, l'important no és fer-ho molt bé, l'important és escriure, comunicar i segur que agradaràs a més gent del que pots suposar...
    una abraçada!

  • Molt bo[Ofensiu]
    tramuntana | 20-10-2005

    M'ha agradat molt. És veritat que dintre de la fosca soledat hi pots trobar un "rajolinet" de llum. Però el problema és que moltes vegades aquesta llum triga en il·luminar-nos i, en alguns casos, ens acabem perdent per un camí fosc...mai no ens rendim, però. Oi? "La vida és bella" i em de fer tot el possible perquè no perdi la seva bellesa.
    Et puc donar un consell? Bé, és una coseta que jo he anat aprenent a mesura que escric, no sé pas si és vertader això que et diré ara ( més aviat crec que és una paranoia meva....xDD!! jeje) No cal que rimi tan el poema. Jo crec que lo més important no és la rima si no el que realment transmet. Bé, doncs era això!!! Molts petons!!

    eNs lLeGiM!!

    laura^^

l´Autor

Foto de perfil de jmgg

jmgg

23 Relats

105 Comentaris

29602 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Ja comença a ser hora de canviar la meva biografia.
Tota la meva biografia està posada aquí, fàcil eh !!!!!!!
M'encanta llegir-vos i la veritat que passo molt bones estones amb vosaltres.
De pas agrair-vos els vostres comentaris i lectures, que als aprenents ens ajuden molt i ens donen ànims per continuar escrivint.
Sense vosaltres no fora possible.
Gràcies

PD.
Jo de jovenet, molt jovenet !!