Sola

Un relat de: SomriureXsobreviure

Mencanta el companyerisme que hi ha dins la meva aula. El professor ha dit que el treball s'ha de fer per parelles. Bé, ja hi som, el mateix de sempre, jo no tinc parella. I perquè?

Perquè tots els companys de classe semblen ser amics d'aquells que sempre s'interessen per tu?

Elles dues, som tan amiques...totes tres sempre juntetes i de costat...però com he dit, són: ELLES DUES, fan parella, i bona. I l'altre, que sempre em diu coses boniques, que em tracte d'amiga més que de companya de classe...però no, ella també té aquella altre amiga amb qui sempre fa els treballs de classe. I si, també fan parella.

Jo pregunto; algú vol fer el treball amb mi, que no tinc parella? Silenci, ningú respon.
Odio totes i cada una de les persones amb qui comparteixo cada dia d'aquestes maleïdes classes que semblen no acabar-se mai i fer-se etenres... i si les odio, és perquè tinc el defecte o la virtud de no ser com ells.

Tots molt amics, tots molt bon rollo, però a l'hora de la veritat, on són? Perquè jo sóc incapaç de veure'ls al meu costat per una cosa tan estúpida.
Sí, estic sola. Mala sort?
No, sort.
El treball; Sola, com tot, com sempre. SOLA!

I sé perfectament, que si algú d'ells llegeix aixó dirà: és el què et mareixes, puta.

Doncs no, no sóc autista.

Comentaris

  • barrufina | 31-01-2007 | Valoració: 8

    això ens passa a totes! i tots! Sempre passa...però ès pq realment no són tan amics com creuen, o demostren ser.
    No et desanimis!
    Pots tu sol!!
    ànims!!
    m'agrada molt com escrius...

  • carai[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 19-12-2006

    si que ens pintes bé.

  • errata[Ofensiu]
    jOaneTa | 17-12-2006

    volia dir que no es mereixen acostar-se't. Els dits m'ha fallat. xD

  • No et sentis sola.[Ofensiu]
    jOaneTa | 17-12-2006 | Valoració: 10

    Hola guapa. He llegit el teu relat perquè darrerament jo em sento un poquet sola i el títol m'ha despertat curiositat.
    A mi també m'ha passat molts cops això a classe i sempre plorava de ràbia i impotència fins que un dia la meva padrina em va fer entendre que : millor tota sola que mal acompanyada.
    Segur que cap de tots aquells individus que comparteixen aula amb tu es mereixen acostar-se a més de 3 metres a tu. Un petó i una abraçada.

    jOaneTa

  • SaReTa | 17-12-2006

    eis tranquila dona que no hi ha res que no es pugui arreglar!
    Ja saps un silenci dol molt més que mil paraules, i si veuen que tan s'et en don anar sola o acompanyada deixaran de fer-te la murga.
    devegades és millor estar sola que mal acompanyada ;)

    I si per si algun dels teus copnays llegeix això:
    - ser autista no és un insult.. és una malaltia així que avans de dir certes coses pensa que atribueix aquest mot!


    Un petó maka! no t'amuinis! ;)

    SaReTa