Simple amor

Un relat de: aNneta28

Aquesta nit he tornat a intentar (sense èxit) no somniar en tu. Dic sense èxit perquè, com cada nit, he somniat en tu. Com cada nit, els meus esforços per somniar en altres coses han estat en và. No sé com coi t'ho fas, nano. Però sempre aconsegueixes colar-te en els meus somnis. A vegades em pregunto si tens aquell invent d'en Doraemon que permet entrar als somnis de la gent. Altres vegades em pregunto si tens la làmpada màgica de l'Aladí i li demanes que et posi dins dels meus somnis per torturar-me. I d'altres vegades (quan estic més serena) em pregunto per què se m'ocurreixen aquestes idees tan estúpides i m'adono que sempre somnio en tu perquè n'estic enamorada. Així de simple. Ni invents d'en Doraemon. Ni làmpades màgiques. Simple amor.

Comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    diesi | 16-10-2006

    Saps k ets d les meves preferides...
    ;)

    b#NaT#b

  • Aquest és boníssim![Ofensiu]
    Arbequina | 16-10-2006 | Valoració: 10

    A veure, ja veig que aquest desamor t'ocupa tot el teu espai creatiu (doncs t'he llegit quatre relats...). Però aquest el trobo molt ben parit. Sí, les idees molt clares, amb un objectiu predefinit, molt original, enginyós, etc.
    Un deu per aquest relat.
    Per cert, ja no me'n puc estar: Ànims, noia (i recollint la teva idea): ell s'ho perd. De debó, pel que t'he llegit, que ho crec.

    Una forta abraçada.

    Arbequina.