Silenci

Un relat de: Divagador

Silenci de colors,
de sensacions i de temors.
Silencis de plors,
de desesperacions i d'il·lusions.
Silenci d'immensitat,
de vulnerabilitat i de versatilitat.
Silenci de contradiccions,
d'objeccions i d'eleccions.

Comentaris

  • Silenci[Ofensiu]
    ESTEL | 07-10-2008

    Tant necessari, tant ple de nosaltres, per sentir, per pensar, per mirar i recapacitar, i de vegades tant angoixant...

    fins a un altra!!!

  • a voltes[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 06-10-2008

    el silenci ens deixa escoltar els pensaments més íntims, i altres vegades, si estas encostipat, sents un xiulet que et posa dels nervis.
    El silenci ens ajuda a conèixer millor aquella persona que s'està en silenci al nostre costat, i si pot ser, agafadets de la mà.

    benvingut divagador

    Ferran

  • A vegades[Ofensiu]
    RFS1984 | 24-09-2008

    ens pareixen secundaris però els silencis diuen molt més del que sembla.

    Bonica la foto!

l´Autor

Foto de perfil de Divagador

Divagador

28 Relats

27 Comentaris

20079 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
La biografia s'escriu amb el temps. I jo no tinc prous cullons com per fer-la.

Simplement estimo la nostra llengua, i penso que cal lluitar per la cultura feta en català.

D'entre tota ella, m'encanta la capacitat per sintetitzar amb una paraula o amb un vers tot un sentiment, una sensació o un pensament. L'eina essencial és la poesia, i per això, mica en mica m'endinso en aquest món tant esteticament profund.

No tinc intencions de triomfar, sinó de navegar i amb el pas dels anys veure com les meves paruales són més precises, ben escrites i amb un sentit que perdura al llarg del temps.