Si m'he equivocat, qui m'ho diu?

Un relat de: miss_drama

I si m'equivoco, qui m'ho dirà?

El meu món es regeix per les decisions que jo he près, i si totes, o almenys una, ha estat errònia? llavors què estic vivint?
I si aquell dia en comptes de dir si, haguès dit no? estaria ara davant l'ordinador, escoltant cançons, pensant això?

I si aquell dia no haguès tingut por, i haguès fet el que desitjava fer... seguiria dubtant ara? I si tot d'una, haguès decidit canviar, sense tenir por a res, sense tenir-te por...

I si ara no em plantegès això, seria més feliç? o simplement seria una enganyada més ? Si no posés en dubte res del que penso, res del que he fet seria més com la resta del món, i si no ho vull?

I si no li trobo res de sentit al què dic?

I si m'he equivocat, qui m'ho diu? tu?

Comentaris

  • Pgreguntes...[Ofensiu]
    Roget | 21-04-2007 | Valoració: 9

    ... i més preguntes. La veritat és que sempre ens acompanyarà la incertesa, la por, el passat, les preguntes, els dubtes...
    M'ha agradatmolt el relat!

  • Benvinguda[Ofensiu]
    Anagnost | 21-04-2007 | Valoració: 9

    Veig que és el primer relat que publiques. Aleshores, benvinguda. D'altra banda, veig que et fas moltes preguntes, algunes d'elles d'impossible resposta. Evidentment, som el nostre passat, però, per desgràcia, no podem canviar-lo. Aleshores, crec que es tracta d'accdeptar el present de la millor manera possible. Esper que continuïs publicant.

  • Inukis | 21-04-2007

    Tothom es pregunta el perquè de les coses de la vida, tothom es pregunta qui li dirà que s'ha equivocat en aquesta o aquella cosa, però l'unica resposta a aquesta pregunta és ser un mateix i respondre-se-la amb sinceritat.

    M'agrada :)


  • aaa | 04-04-2007

    Dubtar, en qualsevol cas, es una de les millors coses que es pot fer. Si no l'unica.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

miss_drama

1 Relats

5 Comentaris

873 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Últims relats de l'autor