s'han trobat

Un relat de: pometa

S'han trobat cada matí des que va començar el curs…. Des que va començar el curs saben que s'han trobat cada matí, en realitat.


Mig adormida a les 7 hores i 29 minuts surt de casa, sap que el trobarà 21 minuts més tard. L'esperança de trobar-lo és la que la fa avançar a pas decidit.
***
Ell potser ha sortit de casa a les 7 hores i 5 minuts per agafar el tren de les 7 hores i 13 minuts. Espera trobar-la 37 minuts més tard mentre es dirigeix, ves a saber, a la feina. Imagina quina roba durà, com s'haurà recollit el cabell... des que la va trobar aquell primer dia, fantasieja pensant que s'arregla per ell...
***
Camina amb pas ferm. Subjecta la carpeta i repassa mentalment els apunts. A la ràdio sona un canta autor... comprova l'hora al mòbil, dos minuts, aixeca la mirada.
***
La veu, camina per la mateixa vorera en sentit contrari, ha tornat a mirar el mòbil, imagina que el vol trobar amb la mirada, somriu i dissimula fent veure que no l'ha vist....
***
Somriu... dissimula baixant la mirada, un cop més té vergonya, es treu un dels auriculars que l'han acompanyat durant tot el trajecte per escoltar la seva veu...

-Hola
-Adéu

I ella agafa el mateix tren que minuts abans ell ha abandonat... fins l'endemà, quan a 7 hores i 50 minuts...

- Hola
- Adéu

Comentaris

  • Uns instants...[Ofensiu]
    natasha | 29-06-2007 | Valoració: 9

    ...que els fa esperar el demà amb una altra cara. Llevar-se amb la intenció de trobar-se només el moment de creuar les mirades. Aquests instants són suficients com per canviar el rumb de les persones...

    Molt bon escrit!!

    Un petonet

    -.-NaTaShA-.-

  • i que tota la seva vida[Ofensiu]
    Yáiza | 10-12-2006

    giri al voltant d'aquest instant del dia en que creuen dues paraules (Hola, adéu), i dues mirades, que deuen dir tantes coses...

    ai pometa, potser haurien de prendre la decisió de segrestar-se l'un a l'altre per unes hores, i gaudir-se en silenci... o omplint l'aire de paraules!!

    Els segrestem?! :P

    Molt ben escrit, a veure si segueixes amb la prosa, que ho fas molt bé!!!



    Yáiza

l´Autor

pometa

5 Relats

12 Comentaris

5076 Lectures

Valoració de l'autor: 9.17