Senzillament començar.

Un relat de: Ció Moreno Casal
D'acord, hi som tots, tots els que volem ser-hi, però cadascú amb la nostra motivació.
No hi ha res d'especial en mi, només el voler compartir una mica el meu món interior, i si em deixeu dir, intentar comprendre i sentir allò que mostreu mitjançant les vostres creacions.
El llegir lectures que diguin molt de tot, de lo real i no tant real, o simplement que arribin a entretenir, que ja és molt.
Un tastet és el que faig, això sí, amb molta il•lusió, i amb una ferma voluntat de ser perseverant en aquest meu nou objectiu, el de saber transmetre.

Comentaris

  • Claredat d'objectius[Ofensiu]
    Dones del Club L | 19-04-2020

    Expliques el desig de compartir i qual mostra transparent ens ofereixes la teva principal motivació. Endavant
    Una salutació de benvinguda.
    Dones del Club L..-

  • Magnífics propòsits[Ofensiu]
    Illadestany | 15-04-2020 | Valoració: 10

    Savis propòsits:
    tastar mots dels altres, assaborir-los, sentir-los, potser entendre'ls. I trobar el teu canal d'expressió. Doncs som-hi, T'escoltem, Conxita.

  • Avant![Ofensiu]

    Doncs vant! T'animo a obsequiar-nos amb les teves creacions artístiques, a transmetre tot allò que sents dins teu i tens necessitat de compartir per mitja de la creació artística. No et serà fàcil i a més a més et prendrà temps, però veuràs, creu-me, que hi valdrà la pena. Salut! , Nil.

  • Molt bé, Conxita[Ofensiu]
    kefas | 14-04-2020

    Ja has començat amb l'objectiu de fons acomplert.
    Has transmès de forma clara i entenedora que el que vols és transmetre.

  • Compartir[Ofensiu]
    NADINE | 14-04-2020 | Valoració: 9

    Hola Conxita,
    Gràcies pel teu comentari al meu relat. Una visita molt agradable.
    Benvinguda ! Amb una mostra de transparència ens expliques els teus objectius. Escriure i compartir es una bona forma de conviure amb el confinament.
    Una salutació molt cordial,
    Nadine.-

l´Autor

Foto de perfil de Ció Moreno Casal

Ció Moreno Casal

2 Relats

8 Comentaris

688 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Ara ja, des de la maduresa, he sentit la necessitat de fer-me acompanyar per a aquelles persones que saben compartir el seu interior.