Sempre junts...

Un relat de: NoKia

Tic-tac.
Tic-tac...

Per fi, la campana toca la dotzena nota. El nou dia sense sol acaba d'arribar al món, vida de vint-i-quatre moments. És l'hora.
Obro, tanco. Silenci trencat per la remor del suau so de la porta. El carrer resta sol, tothom és víctima del plàcid son i embellit pels somnis nocturns.
A mi, en canvi, em crida la cita del desconegut... "A les 00.00H al cementiri." I jo, inconscient, em desplaço cap allà. No sé que m'hi espera, no sé què em crida al misteri... Però hi vaig.

...

Em paro. Ja hi sóc. Imponents, mereixedores de respecte, les portes de la casa dels difunts s'aixequen sobre la foscor, davant meu.
Estan obertes... de bat a bat. Hi entro.

Atravesso xipresos, revolucionats pel vent d'hivern. Es mouen, criden a l'aire amb les fulles ben verdes, apretades i espantades... El camí, de roca bruna em porta als llits permenents dels que ja no tenen vida.

Busco l'àngel encarregat, ales immòbils de les que no ha caigut mai cap ploma, doncs el marbre les enganxa amb delicadesa trencadissa a cops espontanis. Allà he d'estar, segons la citació.

El trobo, enmig de la penombra. Lleus llums escampades l'il·luminen, i el vent mou les porugues ombres dels arbres sobre seu... Em miro la cara de l'ésser alat, que provoca un sentiment de desconfiança extrema... No m'agrada. Però me'l miro, fins a acostumar-m'hi.

Darrera, em queden les tombes, les lletres escolpidores de frases fúnebres i recordatoris eterns. I d'aquestes, en prové un crit que em fa girar immediatament, per reacció.
Llum, foscor. Moviment, silenci... crits, més crits.

I et tinc davant. No, a tu no. A les lletres que cautelosament pronuncien en lectura el teu nom. A la pedra on estan escrites. A la terra poc remoguda, recent posada.
Llàgrimes de salt m'inunden els ulls.

...

De cop em trobo sola, sota una terra humida que m'esclafa, que no em deixa respirar.
I tu, altre cop tu... No, tu no, la teva veu.

No era junts per sempre?

Doncs el sempre té mort...
I la mort té sempre...

Junts i morts sempre...

Comentaris

  • SieMenS | 04-07-2006

    fa MOLT que no escrius res...


    ressaca..?

    vaaaa..que jo hi veig teranyines i tot!!

    T'estimo!

    [cowW*]

  • uooo![Ofensiu]
    MaDuiXa | 11-05-2006 | Valoració: 9

    nena sta mul rebée axo!!! no sok en serra po ia sas k me mola eskriure llegir i tal.. axi k nena et posu un 9 pk els 10 numes son per l'ausias march, ramon llull, angel guimerà i companyia... xDDD ns veiem dma a koleee!

    mas akullunit d po am la redaccio...


    me viciat a mar i cel: kasi le akabat!! i socials?? k estudii ell xD

  • Vámonos[Ofensiu]
    SieMenS | 08-04-2006

    vamonos, vamonoooos! stik skoltan ecdl..xDD
    tiah..ahir vaik trnar d majorika..
    pun numeru u:
    -am la crissandragemmamarta, d puta mare, he paxat un dies ml unida a elles..nc..la sandra deia q io no li via fet res..q savia kibukat..q mavia dixat "skapar", la cris, q va ser kosa d la marta i la gemma q li vien inflat l cap..i la marta i la xemma no m van dir res xD po iavia ml bn rollu..
    m nalegru..

    pun numeru dos:
    -nse kuan vure n ruben..mes mal royus a kasa mew..n puk mes..tink nes ganes d pirar dki..pff..puta dona..d dboh..nxe..lestressu? po no m dixa veure en ruben..i no m dixa viure en pau..awi fem 11 mesos..i kom segueixi tt iwal..nse..dilluns m les piru a balna uns dies..
    awi he stat subanla fins a les 3 passades..ahir nmes vaik subar 3 uretes..i axos no fa x mi T_T..i klaru..bah..q..stik al pc dl max, i ma mare sta suban x baix, x variar ;)

    pun numeru tres:
    -ia tink (o kasi) regayitu x les 4..usigui q ia ns pdem veure xD q si tiah..hem d fer la 3KDD-F CDM..!! x cert..!!! laltre dia vaik veure una mtu d correos a mallorka am la matrikula CDM..i km q la polo stava am la paranoia d "correos", correus..correuvus..xD vaik aprofitar x fer fotu..po la mol maka..ls va sborrar totes sns voler..weweweeE!

    pun numero..cap:
    pos tia..q..tatimu..q..nse on ets xD po io al pc der max [a contracorriente, a contracorriente..(8)]

    wenuh..awiam si publikes algu mes..TAMUUUUUUUUUU

    besukazoooss!!

    [N&S]_4è*

    PauLa*

  • Tu tens uns Escrits Impressionantsss[Ofensiu]
    CLoNaDa | 21-03-2006 | Valoració: 9

    Val Nokia, portava més de dos mesos em sembla sNse entrar a relats i ara veig akest 9 relat teu i clar, k dir x no repetirme, no se si es el fet de temps sense llegir o que em sorprens cada dia més.
    Tu has vist el vocabulari i la manera d'expressar k tens? pfff jo escric aixo x catala i em posen matricula d'honor de debó.

    I sobre la història en si, es trist, però ara tampoc no tinc ganes de sentir-la massa que em posaré a plorar xD jo soc aixi.
    Saps ploro amb tot, totes les pelis m'emocionen, amb la del forest gump plorava com boja n serio! imagina't xD!

    Ah i un pd: k no te res a veure, ESTAS CAXO MAKA I SEXI n la foto!! uo0o jo vull kesta samarreta!! Sexiiiii

  • xiuxiu[Ofensiu]
    SieMenS | 22-01-2006

    xiuxiu, xiuxiu, xiuxiu! ¬¬ tsah..ains nena..tu kreus q muas d demanar aixi? mu hauries dexigir!! xDDD sera leona, la tia!!

    tia, uals, sas q? nosenosneosneosne
    osneosneosneosneo! juuuuuuuuuuuMs! ai tia
    osea
    esq tink ganes descriure algu am sentit sas. nse kom diru sas. jder sas. o no sas. sas. "t'escriuria una cançó, però tinc el cap massa espès.." -> emM coM sa deia..xD el..Quimi Portet, sep.

    Davant de l'ordinador, una tarda d'hivern.
    Escric, escric paraules que per qualsevol
    no tindrien ni el minim sentit.
    El món s'acaba, jo escric.
    Sí, jo escric paraules sense sentit.
    Tu t'adorms, jo et desperto, tu somrius.
    Anglès, francès, japonès i alemany.
    Ui, quin pupurri!
    Ara passa un ocell. Un altre! I fins a quatre més.
    Orgullós, un d'ells llueix un refinat plomatge.
    L'altre, més petitó, no es separa de l'anterior.
    Seguint-los, n'apareix un altre.
    Somriures i llàgrimes es dibuixaven en ell, a la vegada.
    L'últim, però no menys important vola amb ells.
    Ell riu, ell celebra..ei! No li veus el dibuixet?
    Per acabar, jo, Paula, us miro.
    Us observo i us admiro.
    Us adoro, us envejo, us necessito, us estimo.
    Voleu al meu voltant, jo sento com xiuleu.
    On sou? No, no us veig, però us sento.
    Una per totes, i totes per una.
    Sóc un puzzle inacabat, em falten quatre peces,
    quatre peces imprescindibles.
    Sense elles, no puc veure el dibuix de la meva vida.
    No, no puc.
    Us observo i us admiro.
    Us adoro, us envejo, us necessito, us estimo.
    I ara esteu volant...Girona, Martorell.

    i wnu..axos es el q he skrit ara..xDD era el q ma sortit..
    es x vus, pl CDM, x les mwes nenes..xk us stimu..xk sou lu miyoO..
    s na mika metaforic, po nse..influencies d mun pare...xDDDDDDD menjar likid (HH) jojojojo xDD sieJeee..
    é lo q tieNe seR iJa de uN gaRsiaa! xDDjoJojojo!O
    iNgaaaaa! ka ta keruuuuuuuU!

    upss..xDD x cert..el miedoso relatouh..xD na part ia lavia yexit, nuu? sta mur wapuuuuuu =D ddbooOP! maradaaaaat mol! t devia posar bna nota l/la profe/a d cat!xDDD
    KT x semPre! ***********

    PauLa*

  • Capdelin | 20-01-2006 | Valoració: 10

    trepitjant misteris, tombes, foscors de nits insegures, cementiris i ombres d'alabastre... ( com domines aquest gènere críptic, necro... )
    Has sabut teixir un relat desafiant la profecia: "fins que la mort us separi"... Tu, has anat més enllà de la mort i has fet l'amor IMMORTAL!
    ptons i una abraçada!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de NoKia

NoKia

31 Relats

179 Comentaris

48878 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63

Biografia:
Bajo el sol que me apuñala
vivo sin patria ni dueño,
como el aire lo regalan
y el alma nunca la empeño
con las sobras de mis sueños
me sobra para comer.

¿De qué voy a lamentarme?,
bulle la sangre en mis venas,
cada día al despertarme
me gusta resucitar,
a quién quiera acompañarme
le cambio versos por penas,
bajo los puentes del Sena
de los que pierden el norte
se duerme sin pasaporte
y está mal visto llorar.

(Joaquín Sabina)




quelcom:

cp__nokia@hotmail.com