Sempre estic sufocada!

Un relat de: La Banyeta del badiu

Analitzant la meva vida; L'estat en que m'he desenvolupat
més habitualmentés el de : LA SUFOCACIÓ.

De "bebita" : Sufocada de plorar, perquè tenia gana o estava mullada o tenía ganes de donar la tabarra.

De petiteta : Sufocada de jugar tot el dia o d'anar en bicicleta o per jugar a la fireta.

D'adolescent : Sufocada al veure els xicots i de parlar-hi.
M'agradaven tots i això si que era un calvari !.

De joveneta : Sufocada de tant d'estudiar per fer-me un lloc en el dia de demà. Com més estudiava més sabia que no me'n sortiria.

De jove : Sufocada d'anar amunt i avall cercant el millor treball. D'aprenenta, de repartidora, fins i tot vaig vendre una rentadora !.

De menys jove ( de senyora) : Sufocada de treballar, portar la casa, portar el marit, portar els fills, portar el gos,portar la compra, portar el cotxe a arreglar, portar, portar, portar ...........

De madura : Sufocada per... la menopausa!!!, ves quins
"cordons" !!!.

L'estat de sufocació, no és un estat de gràcia, més aviat de desgràcia, per això us he contat tota acalorada com és la vida d'una dona SUFOCADA.



Comentaris

  • EStic un xic sufocat[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 03-08-2005 | Valoració: 10

    Hola,

    Això de la imaginació és meravellós, oi ?. Ja ho diuen els entesos, entre lo que se ve y lo que se imagina, ¡ Que tormento pa la imaginación !

    Brodat, senzillament brodat !

    De segur que en això els badius i els micacos i tenen molt a veure, almenys a mi, del secà interior [ de fet del Vallès urbanitzat ] m'ho sembla força, i a tu ?

    Un peto [ castissim, no fos que .... ]

    mora.a@guimera.info

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179931 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -