SEGUIR LES REGLES

Un relat de: puramaria3

Novament tots dos callaven, contemplaven el silenci amb els dubtes i recances que els envaïen des que van començar a veure's d'amagat, desbordats pel desig que sentien.
Ell la mirava amb un esguard diferent, la mirada plena d'avidesa que conté el dia que s'inicia amb intencions mai no pressentides.
Ella es cordava les emocions mentre li deia frases absents de convicció a tall d'excusa:
-Hem de seguir les regles. No podem saltar-nos-les.
A poc a poc, la joventut de l'home esclatava i semblava el parpelleig d'un estel.
Ella n'era conscient que a la seua edat les regles estaven marcades malgrat que potser aquella pell primerenca i jovenívola que s'estenia nua front les seues mans era l'oportunitat que delerava.
Una dona de quaranta-cinc anys no podia permetre's trepidar sobre un cos masculí que desbordés joventut, gaudir el plaer obert d'una pell assenyalada per un rastre de desig i vehemència alhora que desfeia el llast dels seus vint-i-cinc anys. Al capdavall, les regles eren grunys d'una moral hipòcrita on s'arrengleraven les mentides i ella ja havia après que no era necessari arraulir-se en elles per allunyar les inquietuds que li somovien.
Començà a despullar-se a mesura que aquell esguard juvenil s'aturava a cada punt cardinal del seu cos vibrant. Ell, potser per esventar la impaciència o tal vegada per allunyar els interrogants, no va dubtar a restar dret. Volia evitar que ella el vera excitat.
Ella deixà que un degotim de desig banyés el seu sexe mentre ell l'aguaitava. Va acostar la seua mà al penis del jove, sotmès al refugi de la tela dels pantalons i el va alliberar perquè la passió començara a amarar-li cada cèl·lula
Quan va sentir brollar la seua erecció, un regust dolç i persistent li va envair la gola, aleshores ell tanca els ulls i li olora la pell del coll.
Ella va ser conscient que mai no bescanviaria la profunditat d'aquell cos mullat de desig per una convenció, per seguir les regles.


Comentaris

l´Autor

Foto de perfil de puramaria3

puramaria3

56 Relats

87 Comentaris

48964 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
M'agradaria tindre la veu que hi tenen altres, veus de salnitre, color i llum

"A TRAVÉS DEL CAMÍ
-VIATGERS DE LA SAL-
PASSEN ELS TEMPS CONFORMES
AL FUTUR QUE ACOMPANYEN.
EL SECRET DE LES HORES
CREUA EL SOL DE LES DUNES."

TERESA PASCUAL
REBEL·LIÓ DE LA SAL
..........................................................................

"PERÒ HE APRÈS QUE LES COSES NO CREIXEN PARAL·LELES,
I QUE, OCULTS, HI HA SENTIMENTS QUE BROSTEN A LES FOSQUES"

JOSEP LLUÍS ROIG
Peixos d'un mar sec

****************

puramariacreativa@gmail.com

Enllaça'm i visita'm...fes clic en les paraules següents:
SEXE I CIRCUMSTÀNCIES: JO
EROS Y PALABRAS
EVA Y SUS ADANES
FOTOPOEMES EN FLICKR
ELS MEUS E-BOOKS
LA MOSCA ROJA
FOTOPOEMES EN FOTOCOMMUNITY