Rutina ( 1ª PART )

Un relat de: Caustic

Un home, entra en un Bar es mira la cambrera, es bella, li torna la mirada, ella pren nota, un cafè i un croissant, l'home jeu en una cadira, espera, espera, mira al sostre, pensa, pensa en la cambrera, li porten l'esmorzar, no li porta ella, es desanima.
Es menja la pasta ràpid, te ganes de fumar-se un cigar, s'expulsa les molles, aparta el plat, s'aixeca agafa un cendrer, es toca les butxaques i palpa l'encenedor, un hàbil moviment de dits i ja el te a les mans, se'l mira, es de color vermell, com la samarreta d'ella. Es comença a fumar el cigar, una calada, treu el fum, veu cafè , fa una altre calada i una altre, treu el fum, tos, pensa que no tindria que haver començat a fumar.
S'acaba el cafè, apaga el cigar li queda una olor desagradable als dits. Sent uns forts dolors estomacals, vol anar al bany, s'aguanta, li cobren, es mira la cartera treu un bitllet, en vol mes, paga, li tornen el canvi, no deixa propina, marxa.




Fi (o principi etern)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30331 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*