REMEMORANT L'AMOR

Un relat de: montsepema
He tornat a passejar per la meva adolescència, i aquells anys tant tempestuosos i fatídics, en certa manera rememorant el que va ser, i d'altre amb un sentiment de fustració per la interrupció d'uns somnis.
Tot va començar amb la teva presentació, eres blanca, suau, fina com la sorra del mar, i quan et tenia no volia res més que estar amb tú, entraves endins, molt endins, i et barrejaves amb la meva sang, fent-me sentir en una altre dimensió, on jo era la única protagonista per primera vegada en la meva vida.
I quan més et coneixia més et volia i desitjava, relliscaves pel meu nas, fins a la meva gola, i podia sentir aquell gust amarg i dolç a la vegada.
I quan vaig descobrir que encara et podia tenir més, i abans, era quan et necessitava més i més i ja no et podia deixar perquè t'estimava,
Poderosa història d'amor varem tenir tu i jo, fins el dia que et vaig abandonar, entre plors i dolors del meu cos que es delectia per tornar amb tu i abraçar-te una sola vegada més, però no podia ser, no podia seguir vivint amb tu, encara que vas insistir, no podia ser.
I encara hi ha dies com avui, recordo l'empremta que em vas deixar, massa profunda per oblidar-te .
L'amor que a vegades fa mal, que a vegades no és el que ha de ser i ens manté enganayts en una bombolla.

Comentaris

  • No sembla un amor, exactament[Ofensiu]
    Carles Ferran | 03-05-2012

    No sembla un amor el que descrius, més aviat una addicció que et va costar de superar. Enhorabona per haver-ho aconseguit, si és així.

  • Un perfil curiós[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 03-05-2012 | Valoració: 10

    Curiós i amorós, aquest perfil que dibuixes. Ho he llegit un parell de vegades.

  • bells records montse...[Ofensiu]
    joandemataro | 02-05-2012 | Valoració: 10

    però l'amor no enganya, som nosaltres que l'enganyem...

    bon relat.
    abraçades
    joan

l´Autor

Foto de perfil de montsepema

montsepema

89 Relats

117 Comentaris

70394 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Porto tota la vida escrivint el que sento, i durant molts anys m'ha acompanyat i m'acompanya, allà on vaig una carpeta granate, plena de papers, plena d'il.lusions, de pensaments i d'inquietuds, tal vegada d'adolescent i ara com a dona.
Ara que puc, em vull tornar a retrobar amb el que sempre he volgut fer i ser, una escriptora.....una poeta...........
Tinc un blog
paraulesdescarlata.blogspot.com.es

CORREU ELECTRONIC
perleta66@gmail.com