records entre llençols rosa pàl·lid (secrets)

Un relat de: nirveta

I, de sobte va sentir l'impuls de mirar-la i es va girar.. tenia 17 anys i acabava de fer l'amor per primera vegada. Pell bruna i brillant que contrastava amb la seva, marcada pel pas del temps. Ella mai s'havia divertit tant. Ell mai havia estimat tant, ni tant sols a la seva dona. Feia temps que vivien en aquella bombolla, refugiats de la realitat. Feia temps que aprenien l'un de l'altre. Ell la protegia de l'exterior, entre els seus braços. Ella el protegia de l'envelliment, entre les seves cames. Només existien ells dos i la llum tènue del capvespre que els acaronava el cos nu. Experiència i puresa es barrejaven entre carícies, gemecs i abraçades eternes. Ella esclatava a riure quan ell, amb les seves mans aspres, escrivia promeses a les seves cuixes. Ell es desfeia de felicitat quan se sentia observat per aquells ulls que desprenien la màgia de mil estrelles. Junts eren capaços de viatjar a mil i un indrets, embolcallats amb els llençols de to rosa pàl·lid que recordaven els llavis d'ella.

I, de sobte, un petó fugaç i la fredor inundava el costat dret del llit. I l'alba els sorprenia: a ell dins del Mercedes, corrent cap al despatx; a ella, perduda entre il·lusions i desitjos, abraçant el coixí.

I, de sobte, dues vides, dos móns, dos estranys.. i un secret.

Comentaris

  • entre llençols[Ofensiu]
    jordietto | 14-03-2007 | Valoració: 9

    sembla talment q ho hagis viscut...
    q aquest relat hagi estat un somni real...
    la vida ens demostra q la realitat sempre supera la ficció...
    tu has demostrat q a més de real, la ficció pot ser brillant i preciosa...
    continua gaudint i escrivint...vals molt.

    jo

  • llibre microrelats[Ofensiu]
    ed_la_Quadriga | 22-02-2007

    Benvolguda:

    Necessitem saber amb quin nom vols sortir acreditada al llibre de microrelats.

    Per favor, fes-nos-ho saber, el més aviat millor, a l'adreça

    jsole@laquadriga.com

    Moltes gràcies

  • intens...[Ofensiu]
    atram | 08-01-2007

    ... i contingudament ple, expressiu en dualitats que van desfilant dins la bombolla de rosa pàl·lid. M'agrada la imatge:
    Ella esclatava a riure quan ell, amb les seves mans aspres, escrivia promeses a les seves cuixes
    Ell busca joventud i frescor, ella la protecció de l'experiència. Elegant, sensual, suau i fresc, ben trenat i bonic!
    Enhorabona i endavant!
    atram

  • com un corrent d'aire...[Ofensiu]
    l'home d'arena | 07-01-2007

    precís i ras. A carn viva.
    Segueix brollant, estrella.

  • Aquest[Ofensiu]
    ginebre | 07-01-2007

    secret és bonic i generós.
    "Ell la protegia de l'exterior entre els seus braços. Ella el protegia del seu envelliment entre les sves cames"
    La història és bonica i l'has escrit amb una senzillesa que m'emociona molt.
    Veig que tot just has començat i t'animo a seguir, que s'ho val de veritat.
    Endavant i fort!

l´Autor

Foto de perfil de nirveta

nirveta

3 Relats

10 Comentaris

4043 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00