RECORDE...

Un relat de: puramaria3

Dels dies secrets en què el teu cos i el meu són l'única identitat recognoscible…
Dels dies que anhelem encara abans de ser la data en què la certesa de trobar-nos es desborda…
Dels dies en què ser un es converteix a juxtaposar el nostre desig…
Dels dies en què ningú podria arrancar-nos dels braços de l'altre…
Dels dies en què el matí i la vesprada són només els punts cardinals del temps que ocupem…
Dels dies en què el món resta sense esperança a l'exterior dels nostres llavis…
Dels dies en què després del desig i l'amor, la pell i la veu, només queda l'oceà de besos que assisteix el nostre naufragi desitjat…
D'aquells dies en què no hi ha el singular ni l'adéu, encara que ens oferim l'esquena quan el temps es desfà…

D'aquells dies, recorde…

La mirada primera amb què els teus ulls m'inciten…

La boca de cabal inacabable amb què em recorres els llavis…

Les mans tremoloses, incessants, intrèpides i ardents amb les que palpes i enllaces, obris i llisques, camines per la geografia carnal del meu ventre i el meu sexe…

La demora intencionada de la teua nuesa, buscant la crescuda de la meua luxúria a l'uníson amb l'excitació del teu pensament…

El conscient acostament dels teus malucs a les meues cuixes, aguaitant el meu sexe…

La llengua irreverent i tendra amb la que exalces el meu paladar i la meua saliva…

L'alè febril, harmònic i candent, amb que cobreixes el meu coll i els seus vestigis…

Les paraules sense ombra que murmures perquè s'òbriga la porta platejada de mon pubis…

Les metàfores carnals amb què excites el meu inconscient més conscient per a donar a les teues mans el que mai van sentir…

La forma en què allunyes el teu rostre, sense deixar d'acariciar-me, per a observar com creix el meu plaer mentre el teu sexe comença a humitejar-se...

La teua llengua inacabable quan penetra el meu sexe i busca el límit del límit, el fons de la meua essència, el color del meu interior més extrem…


La teua veu quan m'anuncia, amb desmesurada serenitat, que vas a
penetrar-me…

El teu sexe rendit a la succió de la meua boca d'arpa…

El teu orgasme tebi i secret, alliberant la set de la meua gola, saciant-la amb la seua premonició…

L'aigua blanca que emana de la teua essència i es converteix en bromera adherida a la pell que cobreix inequívocament els meus pits…

La forma en què el teu sexe descendeix en el meu i se submergeix en la mar d'un espasme insostenible i creixent…

La veu irrepetible amb què em demanes que busque el plaer en les meues mans mentre tu el trobes contemplant-les…

La distància que marques entre el moment del teu abraç i l'ombra d'un adéu que no busquem…

L'entrega cadenciosa de la pell que ens donem…

L'amor sense mesura que troba en nosaltres un paisatge succint, allunyat del desànim i l'oblit…

Els sentiments que encara no posseeixen un substantiu per a ser anomenats però que són sentits per la dualitat en què creixem…


Dels dies en què som un amb la pèrdua conscient i precisa…

Dels dies en els que hem sigut amor que creix com a tempestat d'una primavera inesperada…

Dels dies en què no voldríem mirar altres pupil·les diferents de les nostres…

Dels dies que configuren un ahir a què ens aferrem…

Dels dies que no acabaran els calendaris…

D'aquests dies, amor meu, la pell i el cor no esquiven cap record…



Comentaris

  • per cert![Ofensiu]
    Nyanga | 07-08-2009

    Per cert, tu i el teu relat esteu ja al meu calaix de...preferits! :))

  • records d'uns dies..[Ofensiu]
    Nyanga | 07-08-2009

    Jo no ho hauria pogut dir millor...
    records d'uns dies que potser ja no tornaran, però que es claven dins de l'anima per fer-te sentir com si els estiguessis vivint ara mateix.

    Preció, sensual i molt atrevit...
    m'encanta!

l´Autor

Foto de perfil de puramaria3

puramaria3

56 Relats

87 Comentaris

48978 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
M'agradaria tindre la veu que hi tenen altres, veus de salnitre, color i llum

"A TRAVÉS DEL CAMÍ
-VIATGERS DE LA SAL-
PASSEN ELS TEMPS CONFORMES
AL FUTUR QUE ACOMPANYEN.
EL SECRET DE LES HORES
CREUA EL SOL DE LES DUNES."

TERESA PASCUAL
REBEL·LIÓ DE LA SAL
..........................................................................

"PERÒ HE APRÈS QUE LES COSES NO CREIXEN PARAL·LELES,
I QUE, OCULTS, HI HA SENTIMENTS QUE BROSTEN A LES FOSQUES"

JOSEP LLUÍS ROIG
Peixos d'un mar sec

****************

puramariacreativa@gmail.com

Enllaça'm i visita'm...fes clic en les paraules següents:
SEXE I CIRCUMSTÀNCIES: JO
EROS Y PALABRAS
EVA Y SUS ADANES
FOTOPOEMES EN FLICKR
ELS MEUS E-BOOKS
LA MOSCA ROJA
FOTOPOEMES EN FOTOCOMMUNITY