Recordar

Un relat de: Nicte

Un aroma, et pren
l'ànima lleugera.
El temps, segueix
cap a l'esquerra.
No sents, no parles,
no et mous.
Una porta, es tanca.

Veu en off :

(Fi del trajecte.

Propera parada:
.
.
.
.
Present)

Comentaris

  • Ànima lleugera...[Ofensiu]
    George Brown | 05-03-2005

    Petites coses ens fan tornar per un instant al passat, no sabem per què, una olor, una imatge, un so... un pensament... Per un moment ens oblidem del present i del futur i viatgem al passat, ens deixem anar per la nostre nostàlgia... però per sort, després sempre tornem al present, disposats a viure el futur!
    ‘ànima lleugera'... bonica expressió... que descriu perfectament un estat d'ànim.

    un petó,
    Jordi.

  • els poemes breus...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2005 | Valoració: 10

    si estan ben fets com aquest teu... tenen un encant especial... et sap greu que s´acabi... intentes allargar-lo afegint pinzellades de records, el llegeixes vàries vegades... imagines què hi posaries entre vers i vers... i al final et rendeixes i el deixes com està, perquè, senzillament... és perfecte.
    aprofito per fer-te un comentari al teu comentari sobre el meu poema, millor, sobre el nostre poema (Pluja + Capdelin): crec que has jutjat globalment el SILENCI... oblidant que hi ha matissos del SILENCI que s´ha de respectar... ens referíem al SILENCI obligat, el silenci a la força... al silenci creat per amenaces i presons i armes que t´apunten a la vida... i fan néixer la por... millor dit, la culpa és nostra per haver-ho globalitzat nosaltres el significat de SILENCI i no haver especificat el matís adient... perdó!!!
    petons i abraçades.

l´Autor

Foto de perfil de Nicte

Nicte

34 Relats

188 Comentaris

57478 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
"Et passaràs tota li nit escrivint,
no de les coses que entens i acceptes,
sinó d'aquelles que has vist
tantes vegades i encara et fugen"

Arts Poètiques - "Pell de Salobre"
Iban Llop

loveisindier@gmail.com