recordan-te...

Un relat de: koseta

Necessito tornar allà on m'hi sento bé, allà on tu hi ets. Tornar altre cop al teu costat com si no hagués passat res, com si tot això que ens a passat fos producte de la meva imaginació, com si això fos un malson que per fi ja ha acabat. Sé que el problema sóc jo, que tot ha estat culpa meva. Però jo només intentava fer el millor per a mi, el millor per a tu, el millor per a tots dos. I el meu resultat..? Perdre't a tu... la meva meitat...
Necessito tornar enrere, tornar a aquells moments per tornar-me a sentir teva, tornar-me a sentir viva. Perquè ara em sento morta, si tu no hi ets no hi sóc...
Perduda en els records, que no deixen de voltar per la meva maleïda memòria, que no deixa de recordar-me que ja no ets aquí, que ja no tornaràs, que ja no seré teva mai més, que allò que va passar entre nosaltres, mai més tornarà. Mai més em tornaré a sentir viva...si tu no hi ets...no hi sóc...

-->..recordant-te..i tornant-te a recordar..

Comentaris

  • lilypad19 | 06-11-2014 | Valoració: 8

    Sé que potser estas passant per uns moments bastant foscs però ja veuràs com te'n sortiràs. M'ha agradat molt el teu text perquè també acabo de passar pel mateix.
    Ànims ^^

  • koseta | 22-01-2006

    eii mersi pel kumentarii..el meu primer kumentarii ^^ ..mersi nunetta

  • uola![Ofensiu]
    nunetta | 22-01-2006

    Uola !! m'ha agradat molt el teu text.. m'hi sentit identificada.... em sembla que és fàcil que ens hi sentim... molt bé, de debo!! m'ha agradat i l'he llegit en un bon moment....
    Un petó i ànims!

l´Autor

Foto de perfil de koseta

koseta

8 Relats

8 Comentaris

6832 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33