deixa-ho ja..

Un relat de: koseta

És que la meva memòria no és capaç de deixar de pensar-te? No soc capaç d deixar-te enrere? Com m'agradaria que ara fos veritat per a mi la senzilla i típica frase, de "borrón y cuenta nueva", que un i l'altre em repeteix cada dia al quedar-me mirant aquell racó...el nostre racó...allà on tants matins, tardes i nits em passat junts...
I es que encara segueixo pensant que tornaràs...que hi haurà una segona oportunitat...però en el fons sé que m'equivoco...encara que tu no m'ho diguis...però a mi el temps no em serveix...si m'has de deixar fes-ho ara...no em facis esperar...quan saps el que em diràs...fes-ho ara...trenca'm a trossos ara que pots...ara que tens l'oportunitat...envia'm a la merda, vols?!


-->...me tropiezo, me caigo y vuelvo a tropezar...

Comentaris

  • I tant![Ofensiu]
    laura lara martin | 25-01-2006 | Valoració: 9

    jaja, el teu relat m'ha recordat un meu que diu 'el verí de l'amor'... com diu una cançò de marea, crec que és, 'el tiempo lo pudre todo'. I no ho entenc... però és així de dur. Un dia tan feliç, i l'altre..tot s'ha perdut!

    Força i endavant!

  • M'encanta[Ofensiu]
    nanauet | 24-01-2006

    M'encanta saber que hi ha gent que sent el mateix que jo! Em sento mol identificat amb el teu escrit! Ànims...!

  • Serà...[Ofensiu]
    AVERROIS | 24-01-2006 | Valoració: 8

    ...millor que no esperis mès, truca i l'hi dius "Adeu". El teu esperit descansarà i potser desvetllaràs altre cop el seu amor. Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de koseta

koseta

8 Relats

8 Comentaris

6846 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33