Reconeixeré que m'agrada.

Un relat de: Espiral
Sí... avui seré sincera amb mi mateixa i reconeixeré que m'agrada.

M’agrada la manera com m'agafa els rissos i mels fa girar amb delicadesa.
L'energia del seu riure, com una cascada a la primavera, amb l'aigua del desglaç.
M’agrada no saber què pensa en cada moment, no saber què amaga el seu cor vestit de pedra. Com una caixa de ninetes russes, descobrir-lo capa a capa.

Reconeixeré que m'agrada imaginar. Imaginar que em porta al final del món, en aquella platja que va inventar un poeta perquè els seus amants tinguessin un escenari.
Imaginar que estirem molt aprop i puc sentir el seu alè calent a la meva cara.
Ningú diu res, simplement deixem que silenci jugui entre nosaltres. Jo busco les constelacions en els seus ulls negres, ell pinta un arc de sant martí sobre el llenç de la meva esquena blanca. Ningú diu res, si se li acudís obrir la boca el callaria amb un petó.
Reconeixeré que vull que els nostres cossos polièdrics es perdin sota el laberint dels meus llençols. Embrutar la seva cara amb xocolata calenta i menjar-me'l poc a poc.
I per què no? Reconeixeré que m'agradaria provar alguna llàgrima seva, comprovar que és salada com una gota de mediterrani.

M'agradaria que entrés en el meu cap i ho remenés tot, que destapés aquells secrets que mai m'he atrevit a confessar-li.
M'agradaria que pugés amb mi a la corda de la vida i caminéssim per les altures com equilibristes d'un circ.
M'agradaria ficar totes les nostres imperfeccions en una bossa amb gel i llençar-les al mar, que quedessin flotant al ritme de les onades.

Sí... avui reconeixeré que m'agrada, reconeixeré que m'agrades.

Comentaris

  • Ho has escrit deliciosament bé...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 14-06-2012

    A veure si encara no tindràs cua de gent (segurament més dones, ja se sap) que et demanarà el relat per llegir o preparar per quan estigui amb la persona estimada i dur a terme el que s'hi llegeix...jo mateixa començo la cua! :)

    Mena, a un dia per a mig juny.

    I tant de bo que tu ja ho hagis pogut fer, de debò!!! Són aquestes coses les que ens emportem! Poesia al poder!

  • melimató | 04-06-2012

    Completament d'acord, diga-li, llegeix-li aquestes paraules i emmudirà de l'emoció!
    molt gran, espiral

  • Reconeixeré[Ofensiu]
    Armando Vericat | 04-06-2012

    que m'ha agradat aquesta prosa tan poètica i que, sembla, surt de dintre. Però, ja li ho has dit...? O ho deixaràs per demà?

  • Paraules de sal[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 04-06-2012 | Valoració: 10

    Ostres Espiral, quina bellesa de relat! És una prosa poètica tan efervescent, tan picant i blanca com la sal després d'un bany especial. Les descripcions que fas són poesia pura, descrites per una ànima de sang calenta. És una meravella, per a rellegir molt sovint. Una forta abraçada veïna!

    aleix

l´Autor

Foto de perfil de Espiral

Espiral

54 Relats

153 Comentaris

60006 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
...I al capdevall descobrim amb sorpresa
que fet i fet, l'essencial s'amaga
rere el gest repetit sense peresa
rere el somriure que ens infon coratge
i sobretot rere l'amor que es dóna
sense exigir favors ni recompenses.

Miquel Martí i Pol


¿Qué es poesía? dices mientras clavas
en mi pupila tu pupila azul.
¿Qué es poesía? ¿Y tú me lo preguntas?
Poesía... eres tú.

G. A. Bécquer


si voleu descobrir-me una mica més... http://lletresiespirals.blogspot.com.es/