Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/relats/models/categories.php on line 70
Relat "recipient de bany"

recipient de bany

Un relat de: Abana

He Somiat que eres aquí, que havies tornat. És a través d'aquest somni que me n'adono quant ens faltes. Fas tertúlia dins el bany, hi ha més gent.
Ara, quan intento recordar me n'adono que no els sé reconèixer les cares, veig robes de colors.
Tombada nua a la banyera m'obro de cames amb subtilesa perquè em vegis, fingeixo estar adormida.
M'exciten els teus ulls girant-se delicadament, sembla que no hi veig, em creus adormida. Continues filant la conversa que tenies i se't comença a desviar la boca; els llavis vermellosos com la sang s'han inflat; els teus, els meus. Tornes mirar de reüll i el meu entrecuix es sincera tornant moll i més moll; la vagina, més voluptuosa,l'arc que t'ofereixo continua tens i suau alhora, esperan-te.
I tu...em sorprens...ets dona...

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Llibre | 25-09-2007

    Un text curt i de to eròtic. Breu, potser un xic massa breu, per al meu gust, perquè tot plegat queda fotografiat d'una manera entretallada. Com si li faltés el fil que descabdella la història.

    Fins la propera,

    LLIBRE

l´Autor

Abana

2 Relats

8 Comentaris

2065 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Últims relats de l'autor