REALITATS.

Un relat de: La Banyeta del badiu

- Conta'm una història... Va !, conta-me-la, de veritats i de tot allò que era sórdit.Volia sentir una història nova, o una mentida que pel cas és el mateix-.
- Bé, te la contaré ! -.

- Doncs... fa dos anys, al conèixer-te, vaig pensar que eres una dona de classe superior, estranya, com si estiguessis en un pedestal i jo... la veritat et trobava fora del meu "estatus" social; Ni tan sols m'agradaves!.
Eres una dona de món, simpàtica, però freda.
Però en dos anys, has anat baixant graons ( o això és el que jo pensava), no ets de marbre com jo creia, ni cap cosa estranua, ets de carn i os, humana, dolça i jo... t'estimo ! -.

Això sí que és un bon començament !, vaig pensar, tot tornant a llegir el paper en el que ho havia escrit.
Sí, sí és un començament mol maco, per una història, però de què aniria la història ?.
D'amor, intriga... no tenia ni idea del que anava a escriure en el meu proper llibre.

El meu primer llibre, havia estat un èxit, i ara l'editorial, volia que li escrivis un altre; el meu desig era que aquest nou llibre també fos un èxit, però... em costava.
No sabia com sortir me'n.

Ring, ring,ring, ( el telèfon). Vaig despenjar i des de l'altre costat del fil telefònic vaig sentir una ver greu i masculina, era ell.

- Ets tu Clara ? .-
- Si, sóc jo -, li vaig contestar.
- T'interromp ?. -
- Home... estava començant un esborrany pel proper llibre, però no et preocupis... tinc les idees espesses i no em surt res que valgui la pena.-
- Bé, et volia parlar de nosaltres, ja fa temps que sortim junts i ja és hora de que ens plantegem un lligam més seriós. No et sembla ?.-
- Sí, sí és clar ! .- Vaig dir-li.
- Doncs... Fa dos anys , al conèixer-te, vaig pensar que eres una dona de classe superior, estranya, com si estiguessis en un pedestal i jo... la veritat et trobava fora del meu "status" social: ni tan sols m'agradaves.
Eres una dona de món, simpàtica, però freda.
Però en dos anys has baixat graons ( o això és el que jo pensava), no ets de marbre com jo creia, ni cap cosa estranya, ets de carn i os, humana, dolça i jo... t'estimo !. -

- Caram !, vaig pensar, Això és el mateix que jo havia escrit, i no sabia sortir me'n.
Només he de deixar que ell parli, i la història ... que la faci ell !!!.-






Comentaris

  • Esta bé la novel·la Pilar...[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 13-01-2006 | Valoració: 10

    sempre t'he dit que d'aquests temes sempre t'en surts molt bé. Mira et van així com a mi em van les antiqualles a ti et queda molt bé això. Com estas? com et va faringitis? he rebut la segona pel·licula aquest dematí i suposo que calladeta com estas deus estar preparant un relat que ens quedarem sorpresos de lo maco i maco que serà. Una abraçada Pilar.

  • En saps molt[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 02-01-2006 | Valoració: 10

    Realment com diu el titol, amb aquests relats ets la reina, no del badiu no, del mambo!

    Com que es tard i men tinc que anar a sopar, una bona forta abraçada i un petó de la teva bona amiga Maria Pilar.

    Bona nit

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179933 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -