Ramón Sampedro

Un relat de: perez

Si heu vist la pel·lícula MAR ADENTRO ja sabreu que li va pasar , pero si no.
El dia 23 d'agost de 1968. Un hombre llamado Ramón Sampdro , todo ocurrió así. Havia mar al fons. Feia una forta resaca a la costa. Ell estava de peu a costat d'aquell precipici. Pensava en la nit , aquella nit tenia un compromís matrimonial , i coneixer als pares d'ella , quan se sobte cau del precipici. Cada vegada veia el terra més a prop,quan li va arribar el moment , tota una vida desaprofitada , per una caiguda. Va xocar contra el mar. Va tocar mans a terra , peró no va poder frenar la inèrcia. Va veure la sorra. No era posible evitar el xoc del cap. El cap va pegar a terra. Va sonar un soroll estrany , com trepitjar les branques. Un calambre va atravesar tota la espina dorsal i el cos sencer. Ja no hi havia tornada. Tots els seus records van venir per el seu cos. Era com si estigues mort , no hi havía comunicació del cap al cos , era com un cap sense cos.Així va estar fins els ultims dies.Fins que en la seva vida va creuar-se Martha, en gallec.Marta en espanyol.
Estava d'acord amb ell.Va ajudar-lo a complir el seu somni , la mort. El dia 13 de gener de 1998.que opineu vosaltres sobre la digna mort de Ramón Sampedro???
responeu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

perez

12 Relats

16 Comentaris

17275 Lectures

Valoració de l'autor: 6.00

Biografia:
em dic cristian i vaig neixer l'any 1992.
vaig neixer a sabadell(barceLona) i vaig a l'escola concordia.