hora dels espectres

Un relat de: perez

Suposo que em vaig dormir.
Malgrat la por,malgrat la tensió,tot i saber l'amenaça que
suposava aquella cambra,el cansament va ser més fort que jo.El llarg viatge en autocar,la caminada pel bosc i pel jardí i els nervis que havia passat amb tot plegat m'havien deixat completament esgotat í,al final em vaig quedar adormit damunt del llit.
Em vaig despertar espantat,la habitació estava completament a les fosques.Vaig pensar que algú havia entrat mentre dormía i havia apagat el llum.Vaig buscar a les palpentes l'interruptor i vaig obrir el llum.
El llum no es va encendre.
L'esfera lluminosa del meu rellotge em va indicar que faltaven pocs minuts per mitjanit.
L'hora dels espectres.
Ja a les 12.00 els llums vacil·lant dels llampecs em va orientar a anar cap a la finestra.Vaig obrir-la i vaig mirar a fora.La foscor era absoluta.Plovia i per damunt del sorolldels trons,se sentia un bramut de les onades contra les roques de la costa.La llum del jardí havia desaparegut i,a la claror dels llampecs,la massa compacta al Casal es retallava com una ombra negre sobre la foscor.
Al pricípi nomès va ser una lluïsor difusa a la paret,al costat del vell armari.Una lluïsor tan real que gairebé feia pensar que fos real i es confonia amb les pampallugues vermelles que fan els ulls a la foscor absoluta.
Com si fos fet de fum cada cop més dens,l'espectre s'anaba concretant.Aviat al costat del armari del racó es podia veure una figura d'un home dret,immòbil,com una sinistra estatua de fum.Era terriblement prim,ossut i sec,però tenia l'aspecte de ser terriblement fort.Tenia la barba serrada,i la lluïsor vermellosa dels ulls se li perdien sota l'ombra d'un barret d'ales amples adornat amb una ploma negre. Vestia tambè de negra,i duia les espatlles cobertes amb una flassada de rratlles.Li penjaven del cinturó i de la bandolera ombres com de ganivets i de pistoles i duia a la mà alguna cosa semblant a un trabuc. Quan em vaig fixar en la corda que li estrenyia el coll,em va semblar que em desmaiaria de por, just en aquell moment aquell espectre va apagar el llum i vaig reaccionar engegant-lo pero ja no estava.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

perez

12 Relats

16 Comentaris

17270 Lectures

Valoració de l'autor: 6.00

Biografia:
em dic cristian i vaig neixer l'any 1992.
vaig neixer a sabadell(barceLona) i vaig a l'escola concordia.