Qui més... bruixa que tu?

Un relat de: jos monts

La bruixa,dorm i té nom de dona.

Ets una bruixa, molt bruixa, peró ets maca... Repeteixo, com més bruixa més adorable. Ho saps tot per bruixa i per vella, encara que t´emmascaris amb el nom, pura i verge Maria, "eheeeemmmm.....".

Oh Àngels, és el teu nom per despistar més.... ets més bruixa que les bruixes.

Descansa...descansa en el teu cau místic, on la fantasia i la realitat les pots conjugar ... transformar... i fer-los realitat al despertar.

Aromes i fragàncies dels cinc sentits, que t'envolten convidant-te a somiar.

Revolcada amb llençols de seda, en el teu llit esbutllat, retrobar-te en el teu passat.

Somnis perduts en la vaga ment t'han quedat, recuperant-los, per poder-los fer realitat.

No tens por, dona i bruixa, més tens qui et guarda dels teus anhels, capricis, fugues i passions...

Bon guarda has de tenir, que impliques a Déu, sexe, injúries, rancúnies, fins i tot satanàs... oferint a tot el món que t'envolta els teus conjuris, pócimes de cordialitat, només per a la teva satisfacció i benestar.

No et facis la despistada, tens unes espatlles molt amples. Dónes perspectives i idees suculentes, maleïdes per poder-les realitzar i practicar. . . més et gires d'esquena quan ja les han provat i han fracassat!

Pobre immortal... la vida és dura, i més si ha passat una tempesta que li ha arrassat tot el que ja havia sembrat... el temporal se l'ha emportat... més el deixa apàtic i congelat.

Hi poden haver algunes perspectives per començar, però els llamps la pluja i els trons l'han espantat tant que ja no li queden forces per a començar de nou.

Més implica a la bruixa, satanàs i el Déu que el va parir... Ella li va donar la pòcima que el va adormir i fer-ne ús dels seus capricis el va destruir...........................

Tenint ja pensament ambivalents i molt vagament... no recorda res, tot fou un són que ja ha passat.

Empenedit, trist i tot sol, està vagant ara amb solitari... més fent camí en aquests món de Déu.
No busca dreceres ni el camí més curt.
Allà on hagi d´ arribar ja hi arribarà.
I quant estigui cansat, descansarà...........

La bruixa maleïda el va embruixar...
No per ser bruixa es va deixar..................

josmonts

Comentaris

  • RESPOSTA JOS MONTS[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 26-03-2008 | Valoració: 10



    És veritat tot el que dius de les antiguitats m'agraden molt i gràcies pel teu comentari. jo també et llegiré.

    El que es refereix a les antiguitats, jo no puc viure sense.
    Sempre continuaré i m' acompanyaran pel que resti de la meva vida, és un món que m' apassiona.

    Maria Pilar

    Una gran bruixa aquesta bruixa............

  • RESPOSTA JOS MONTS[Ofensiu]



    És veritat tot el que dius de les antiguitats m'agraden molt i gràcies pel teu comentari. jo també et llegiré.

    El que es refereix a les antiguitats, jo no puc viure sense.
    Sempre continuaré i m' acompanyaran pel que resti de la meva vida, és un món que m' apassiona.

    Maria Pilar

    Una gran bruixa aquesta bruixa............