Quatre gotes...

Un relat de: Annaa

Quatre gotes mal contades fan d'un poble, un món ben diferent del que a totes les rondalles i històries és somiat.

Tants desitjos, tantes il·lusions, tantes esperances... Tot perdut per aquestes quatre gotes inoportunes.

Els infants no poden créixer feliços, els adolescents no poden festejar d'amagat, els joves ja no es reuneixen, els adults no parlen, i els ancians pràcticament ni gosen mirar... Maleïdes quatre gotes!

Quatre gotes opressores que ens empresonen, ens cohibeixen i ens neguen el destí, en definitiva un gran impediment quasi impossible de superar.

A hores d'ara, només em resta seguir esperant el gran moment, el moment en què aquestes quatre gotes s'evaporin i per fi el poble pugui tornar a respirar.

Sóc conscient que no és un objectiu senzill, i per això, ara més que mai, és necessari unir-nos i no mostrar signes de feblesa només així algun dia aconseguirem el que en tants somnis es repeteix una i una altra vegada : LA LLIBERTAT.








Comentaris

  • A vegades quatre gotes...[Ofensiu]
    Lecram | 21-05-2005 | Valoració: 10

    ens poden ajudar a descobrir el nostre potencial interior i a somiar en el que sempre hem dessitjat.

    Personalment trobo molt inspiradors els dies de pluja, quan estic sol a casa davant la taula mirant per la finestra i amb un full en blanc per vessar-hi els meus pensaments, dessitjos, ilusions, somnis,...

    Fins ben aviat i sort pels últims exàmens que de ben segur t'aniràn bé.

    Lecram.

    Ah m'en descuidava: No renuncïs mai als teus somnis i lluita per fer-los realitat.

  • Molt ben buscat!![Ofensiu]
    Leneta | 29-03-2005 | Valoració: 9

    Eis!! Sóc nova per qui, i vaig llegint cosetes... jeje po encara no n'havia llegit cap amb un esperit revolucionari com akest text!!!
    Molt guapu!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Annaa

Annaa

7 Relats

32 Comentaris

11689 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
Si voleu alguna cosa... annaplan@hotmail.com! ;)