Profecies del Nou Mon

Un relat de: blaster

El meu cos tremola, tambaleja,
la meva anima m'ha abandonat
perque el Saganant Futur ha notat
jo morir-me no vull ja que venjansa vull causar.

La Dalla busaca reufugi
en el mes profund dels clars abismes
la Nova Foscor malicia desconeguda te
ja que no reconeix cap ser.

Veig com les fosques estrelles s'apaguen
por tenen del Nou Ordre
en el calid esguard de l'Infern s'amaguen
puix que un desconegut Silenci ens caura a sobre.

Tant la Llum com la Tenebra experimenten fresa
ja que Gaia d'una forsa sera presa
desconegudes ombres apareixeran
i tot ho esbocinaran.

Comentaris

  • Eing?[Ofensiu]
    Josep Clínez | 12-06-2004 | Valoració: 9

    Què podríeu fer el favor de parlar en català? M'estic quedant al·lelat amb tantes paraules rares. No domino els idiomes, ho he d'admetre.

    Està aquí el teu fan Number One (resultarà que sí que en sé, d'anglès) per criticar el teu poema, o, en aquest cas, elogiar-lo. No puc sufrir més que no publiquis un llibre amb el talent que tens!!! M'agradaria coneixer-te, encara que amb els teus poemes en tinc ja prou.

    Josep92

  • Dear Mohitomia[Ofensiu]
    blaster | 14-05-2004

    Well, ny views are not that happy ending as Nostradamus viewed because the images I have from the future I take them from my dreams and from reality, so, I think that the end of the world would be even worse that the Apocalypse.

  • Nostradamus[Ofensiu]
    Mohitomia | 12-05-2004 | Valoració: 10

    Blaster,
    I think your poem is very good. I like very much the way you exprim your dark views about the future, I think they are very expressive.
    Anyway, I was thinking you are a litlle bit like Nostradamus, or at least you try, but as you know, his 'profecies' have a happy end. What about yours? Everything is going to be just dark and fear and pain?

    Signed: Mohitomia