Por a l'amor

Un relat de: Sanke85

Por,
per allò desconegut,
por,
a descobrir com sóc,
por,
a afrontar la realitat,
por,
a no saber estimar,
por,
a que no m'estimi al coneixe'm,
por,
a que no m'entengui,
por,
a no saber estimar,
por,
a no saber respondre,
por,
a estimar i que ella no m'estimi,
por,
a no saber besar,
por,
a mostrar els meus sentiments,
por,
a fer-li mal al seu cor,
por,
a perdre la seva amistat,
però sobretot...
por,
a l'amor...

Comentaris

  • quina raó tens[Ofensiu]
    zirvi | 03-08-2005

    Però si pensem un moment... por a què? por a tot i por a res...
    Endavant... i que la por mai pugui amb nosaltres per estimar a algú fins que ens faci mal.

    Petons.

  • l'eterna por al desconeixement![Ofensiu]
    quetzcoatl | 26-04-2005

    Hola Sanke! M'ha agradat el teu poema per la senzillesa amb la que esta escrit i per ser un tema tan universal, cosa que fa que ens hi identifiquem tots! Espero que relats no em censuri el comentari per tenir-hi un text en castella... pero el vaig escriure ahir i em sembla que va be com a resposta (i ara no tinc temps de traduirlo!).
    Les dues cites, entre comes, son de "La insostenible lleugeresa del ser". de Kundera.
    ----

    "el hombre nunca puede saber que debe querer, porque solo vive una vida y no tiene modo de compararla con sus vidas precedentes ni de enmendarla en sus vidas posteriores"

    y tampoco la experiencia de los otros nos sirve, y el sentido comun pierde fuerza cuando me invade el deseo de solo querer estar contigo, ahora mismo, o para siempre!
    Por que poner la razon por delante del entusiasmo?
    Quiero darle la espalda al miedo y sonreirle a la felicidad!

    "que valor puede tener la vida si el primer ensayo para vivir es la vida misma?"

    Para que postergamos los sentimientos, cuando es solo aqui y ahora que son eternos?
    Me siento encerrada detras de una ventana donde el sol llama insistente, con rayos de calor y vida. Y yo, al otro lado de la ventana cerrada, cierro tambien los ojos porque no se si quiero ver tanta belleza, y cierro los labios porque no se si quiero saborear la luz. Tiemblo de frio y miedo en la oscuridad detras del velo; ciega, torpe y confundida.

    Quiero abrir esa ventana!
    Quiero tirarme de ella y empaparme de luz!

    -----

    Obre la finestra!!!
    Una abraçada,

    m

  • Aquesta por la tenim tots[Ofensiu]
    eternasomiadora | 26-04-2005 | Valoració: 10

    Hom te por, pero si no arrisques i la pifies, no podras avançar, i et quedaras en un estat que no podras avançar, de les pifies es d'on mes s'apren, i per vencer la por has de fer allo que et fa por, el poema genial i realista on expresses pors que tenim tothom. A mes encara que arrisquem no tenim pq pifiar-la, qui no arrisca no sap.

  • La por..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 10-04-2005 | Valoració: 10

    Ais aquesta por que tots tenim a fer algo malament, a cagar-la..
    M'he sentit reflectida en el teu poema pq sóc molt indecisa en pendre decisions...
    Escolta la cançó dels pets de por! Res no m'espanta! :D
    I a superar aquesta por que ets genial!

  • conec...[Ofensiu]
    Ullets | 18-01-2005 | Valoració: 9

    a la perfecció totes les teves emocions i sensacions, i aquest poema el podria haver escrit jo... perfectament! és ple de sensacions...
    No tinguis por, la por l'únic que fa és crear barreres que ens separen del que volem. Creus que la gent no te por com tu? Tots tenim por... però saps quina és la millor manera de deixar de tenir por... "afrontar-te a ella".
    Endavant... no tinguis por, jo t'entenc!
    un petonas, i no deixis d'escriure!

  • que la por...[Ofensiu]
    natasha | 18-01-2005 | Valoració: 9

    ...no et privi d'escriure mai. genial poema en el qual descrius allò en el que molts tenimo hem tingut por.
    preciós.
    un petonet

Valoració mitja: 9.5