Petites reflexions (I)

Un relat de: Anna Ramírez

Em vaig trencar
en fragments que caigueren en un mar de culpes.

Poc a poc arribaran a la platja deserta
d'Ítaca, on tot viatge s'acaba
i tot viatger es retroba a si mateix.

Comentaris

  • Memòria de l'utopia que mai he descobert[Ofensiu]
    Pols glaçada | 09-07-2010

    A mi ara em passen coses per l'estil. Acostumo a escoltar, últimament, la cançó de Lluís Llach, la trobo genial i la guardo en la memòria, almenys aquests dies.

    El camí és molt lent, per a mi, amb bardisses de tota mena als costats i a pas feixuc i incomprès.


    Sergi

  • De viatge...[Ofensiu]
    Unaquimera | 25-04-2007 | Valoració: 10

    I per una de les casualitats típiques d'aquesta pàgina, vinc a parar fins al teu breu i preciós relat i em quedo entre les paraules, vagarejant...

    Llegeixo la teva biografia i després torno a les línies i a les imatges que dibuixen... i per agrair-te el plaer de la lectura, t'invito per si et ve de gust a passejar per la meva platja Assedegada..., donat que veig que totes dues som dones de mar i d'onades...

    Tornaré, ja que he començat pel principi i tinc camí per davant!

    Avui t'envio una abraçada blava per celebrar la descoberta,
    Unaquimera

  • Hola viatgera[Ofensiu]
    Carles Malet | 14-03-2007

    M'agradaria veure més reflexions de la mateixa qualitat ben aviat en aquesta pàgina.

    M'ha fet gràcia la teva bio. Jo també soc de ciències, caigut en el parany de l'escriptura des de fa ben poc. I pel que veig, amant com tu de les històries de ficció.

    Ànim i fins el proper relat!

    Una abraçada,

    Carles

  • M'ha fet gràcia el títol![Ofensiu]
    Arbequina | 16-02-2007

    Jo també publico petites reflexions... malauradament no tan poètiques.
    M'ha agradat molt.

    Una abraçada de l'arbequina.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Anna Ramírez

3 Relats

17 Comentaris

3529 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Em dic Anna, sóc de Barcelona i estic en ple viatge a Itaca. Ja fa un temps que vaig sortir del port dels 20 i avanço cap als 30 amb el vent als cabells i bona companyia, però sóc una nostàlgica impeninent i no puc deixar de mirar les ones que queden enrere.

Tot i que professionalment m'he dedicat a les ciències, escriure i sobretot llegir sempre havien estat les meves aficions principals. Malauradament, la primera d'elles no va sobreviure al pas del temps i poc a poc la vaig anar abandonant. Ara he descobert aquesta pàgina, i això m'ha motivat a tornar-ho intentar, així que aquí estic, novament fent de pont entre el meu jo interior i el teclat .

La segona de les aficions ha persistit amb força, i l'expresso també a través de la xarxa: http://biblosfera.blogspot.com/

Bon viatge!