PERDUT

Un relat de: Ness
PERDUT

De sobte veié un home reflectit en el mirall! Se’l mirava fixament i ell no trobava la mare! L’ofec el posseïa i estava desconcertat. No sentia el cant de la mare, que tant el calmava, i el senyor del mirall no deia res, només se’l mirava... L’Amàlia marxà de l’hospital amb el cor encongit. L’Alzheimer li havia corsecat l’últim llaç de connexió amb el seu germà que ja només reaccionava quan li cantava cançons de bressol a cau d’orella.
Feia massa temps que la seva mirada restava perduda en aquell mirall.

Comentaris

  • Desfet[Ofensiu]
    kefas | 07-11-2021

    Contemplo la mare de totes les impotències reflectides en el mirall de la veritat

  • No et punto perquè mai punto per sota de 8... almenys, ja fa temps que no ho faig.[Ofensiu]

    Bon dia, Ness.

    El teu relat em sembla educat, que ja és alguna cosa, però no hi veig molt el sentit. ¿Puc opinar que no hi veig l'element dramàtic d'inseguretat que veig en molts contes, inclosos els meus?

    Opino humilment que hauries de millorar, ehem... i crec que amb el temps ho faràs, ho crec sincerament.

    Perdona que no et puntuï però mai puntuo per sota de 8 sobre 10... bé, ja fa temps que no ho faig, en tot cas.

    No ho dic per a humiliar ningú, al contrari, si millores i et puc puntuar amb una bona nota estaré content. Et faig un toc d'atenció que intenta ser amable.

    I creu-me: si hagués volgut demanar-te que no escriguis mai més res més, ho hauria fet. I veus que no ho he fet, excepte en el condicional...

    Bé, en tot cas, suposo que ens veurem, Ness, sigui com sigui cuida't molt!!

  • Hola, bona nit Ness... [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-11-2021

    Hola, Ness: Gràcies per la teua visita i el comentari al meu poema "A la vespa". Em dius que t'ha fet riure. M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • L'ALXEIMER [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-11-2021 | Valoració: 10


    Un relat intrigant, No sé com copsar-lo. Era L'Amàlia la que tenia l'alzheimer i no coneixia el seu germà en el mirall. És així?... perquè si no ho és, ja m'he perdut... totalment. Gràcies si m'ho dius. En el meu Gmail.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de Ness

Ness

82 Relats

400 Comentaris

36197 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
... Despullo l'ànima escrivint versos
des que tinc ús de raó.
I és que els versos estimen les paraules
però els poemes les fan grans!
...................................
ness3cat@gmail.com