PERDONA'M

Un relat de: Krisalida
PERDONA'M,
PER NO HABER-TE ENTÉS,
PERDONA'M,
PER NO COMPRENDRE'T BÈ,
PERDONA'M,
PER SENTIR-TE AGOBIAT,
PERDONA'M,
PERQUE M'HE ENAMORAT.

PERDONA'M,
SI EN ALGO T'HE OFÉS,
PERDONA'M,
SI T'HAS SENTIT MALAMENT,
PERDONA'M,
SI T'HE PRÈS EL VALUÒS TEMPS,
PERDONA'M,
PER DONAR-T'HO TOT I QUEDAR-ME SENSE RES.


KRISALIDA

Comentaris

  • Recordatori[Ofensiu]


    Gràcies per participar!

    Si la teva obra compleix amb els requisits bàsics d’aquesta convocatòria, pel que fa a temàtica i extensió, ja entra a formar part del conjunt de poemes que el grup BROU seleccionarà per ser musicats.

    Si també vols que el poema entri a la fase de selecció per ser editat en un poemari recull (recorda que es poden presentar un màxim de 2 poemes), dins la col•lecció Relataires de l’editorial Meteora, recorda que has d’enviar l’enllaç d’aquest lloc web on ha quedat penjat a l’adreça electrònica de l’ARC (associacio.relataires@gmail.com), i que la condició bàsica per poder participar en aquest nou llibre de l’Associació és ser-ne soci.

    Gràcies de nou!

    ARC


  • Música[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-04-2011 | Valoració: 10

    Hola Crisàlida: quin bon poema per començar el dia! És dur, és difícil demanar perdó, però ho fas amb tanta bellesa que l'altre, ell, s'ha de sentir ofès, vermell de vergonya. La musicalitat de les teves paraules segur que l'han deixat sense arguments. Veig que tu en tens molts i saps utilitzar-los. Poesia cent per cent musical, ideal per a ser cantada. Està bé demanar perdó, però crec que l'altre hauria de llegir aquesta poesia i callar, res més. Una forta, forta abraçada! No et coneixia i penso seguir llegint-te. Fins aviat.
    aleix

  • No...[Ofensiu]
    natasha | 23-04-2011

    ... demanis perdò per haver sentit de veritat... potser el destinentari d'aquest text si que hauria de fer-ho.
    No ens podem sentir culpables per estimar!
    M'agrada tot i que no ho fa el contigut, tu vals molt més que tots aquests "perdó"!!!
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de Krisalida

Krisalida

7 Relats

12 Comentaris

6786 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
SOMIADORA,ROMÀNTICA,SENSUAL......