SOTA LA CALOR D'AGOST

Un relat de: Krisalida
Tarda d'Agost,calurosa,seca i aquella sensació d'ofeg que envolta l'ambient, és agobiant,però sempre fidel com de costum la soledat,juntes,inseparables.En aquella aburrida tarda.......aparegueres tu....aquell que fa 15 anys va desaparèixer,aquell que s'en va endur tot de mi,el que va robar-me el cos innocent,el cor de princesa i l'ànima d'àngel....t'em vas endur tota,tu el meu 1er amor.
Però des d' aquell 23 d'Agost,tot va canviar,la meva monotonia,les meves
il-lussions,les meves rutines diàries,el meu dia a dia.....vas tornar a aparèixer,sí,ens buscavem?o....sempre hi has estat,vigilant-me,cuidant-me i...els meus sentiments estan canviant.
Vàrem començar a intercanviar històries,vivències,en fí.....vides,vides desesperants,sofrides,desafortunades....vides enterbolides.
Si potser no hauriem d'haver-nos separat mai,sempre em estat units mentalment"el cordó umbilical"de les nostres vides.
M'envaeixen sentiments diversos,la por,l'angoixa....però quan et tinc present,amb força em posseeix una tremoló que em recòrre tot el cos,el cor va tan ràpid que vol exclatar....
Es cert que pugui enamorar-me de nou per 2on cop de tu?
o sempre hi has estat,adormit dins meu i ......has despertat sentiments tan llunyans que ni tan sols jo recordava?
Si hi ets!si hi sents! si estimes!
Ets viu!i així es viu l'amor!



KRISALIDA

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Krisalida

Krisalida

7 Relats

12 Comentaris

6787 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
SOMIADORA,ROMÀNTICA,SENSUAL......