Per tal de gaudir de la felicitat

Un relat de: Marina Blau

Actualment, la meva personalitat està en transit. Intento definir-me, tenc tants temes dels que reflexionar de jo mateixa que s'em fa impossible expressar-me com vull.
Podria començar descrivint el meu caràcter més freqüent que correspon a la meva insatisfacció i ràbia cap al món d'avui dia i es que em paso hores i hores discutint... Tenc arguments, actitud i un caràcter dur i resistent per aquest tipus d'enfrontaments, a més la meva serenitat i diplomàcia m'ajuden a tractar temes seriosament. La veritat és que estic molt cansada de barallar-me i sovint em demano per què no deixo de fer-ho i em dedico a ser feliç? Però no hi ha ni un moment de dubte, no puc ser feliç a un món que no m'agrada. Així que la conclusió d'aquesta petita part de jo és que sóc una adolescent rebel que lluita amb esperança, il·lusió i ingenuitat amb un contrincant díficil de combatre i una adolescent que ara per ara, seguirà construïnt o modificant el seu món, per tal de gaudir de la felicitat.

Comentaris

  • La felicitat son moments ![Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-05-2010 | Valoració: 10

    Bon Relat i molt sincer.
    He treballat molt la Felicitat. I la sento com moments, no com un estat.
    Si t'animes, dialoguem, Marina.

  • primer contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 11-05-2010 | Valoració: 9

    gràcies marina pel teu comentari al meu poema, et vull dir que sí que lluitis per millorar aquest món...hi ha tanta feina per fer...però això si et recomano que ho facis sempre amb serenor, amb alegria, amb humilitat, amb comprensió, amb determinació, amb flexibilitat i sobre tot sempre amb un somriure sincer a la boca i una mirada clara i carinyosa d'aquelles que miren als ulls..d'aquelles que no s'amaguen....
    una abraçada i benvinguda a RC, veuràs com estaràs molt a gust. hi ha gent molt sana i maca per aquí...
    jo també t'aniré llegint
    seguim en contacte
    fins ben aviat
    joan

    PD,-no sé si l'has llegit però et convido a llegir aquest meu poema:
    Disfressat de nuesa

  • sempre hem de ser nosaltres mateixos...[Ofensiu]
    Marc Freixas | 09-05-2010 | Valoració: 10

    i mai
    hem de caure a la trampa
    de saber-nos perdedors
    en un món massa ple d'ignorants
    i de mafiosos
    que tot ho controlen a base de diners


    hola marina blau... sóc aquí llegint-te
    gràcies al nócnera -toni arencón-
    que ens ha recomanat de llegir-te,
    i jo, que sovint remeno els meus ulls en aquesta web meravellosa que és rc,
    doncs ara et descobreixo
    i gaudeixo amablement de la lectura que proposes...

    benvinguda a rc


    una abraçada ben literària

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Marina Blau

Marina Blau

6 Relats

21 Comentaris

7841 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Sóc filla de l'illa de la calma, filla de l'any 94. Sóc una enamorada de l'aprenentatge, de l'amor, de la justícia i de les paraules.